Verschil in prijzen per koper bij bol.com

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29
Mijn vrouw en ik kopen regelmatig bij Bol.com. Enige tijd geleden wou mijn vrouw een printer hebben en vroeg mij een model uit te kiezen. Ik koos 1 of andere Pixma en stuurde de Bol.com link naar mijn vrouw. Uitverkocht zei ze. Dat is vreemd, de pagina staat bij mij nog open en beschikbaar. Bij haar ctrl-F5, geen sjoegen. Heel raar, uiteindelijk heb ik zelf besteld.

Vanmorgen besloten we om een Nintendo Switch aan te gaan schaffen voor onze dochter. Bij een kennis had ze al eens gespeeld met het spelletje Spyro dus die er dan gelijk bij doen.. Mijn vrouw zocht dat spel even op, €46,-. Omdat ze moest gaan werken vroeg ze aan mij om even te bestellen. Ik zoek hetzelfde spel op, mijn prijs is €40,-. Toen herinnerde ik me het verhaal met de printer. Ik nog eens even de link van mij doorgestuuurd, en inderdaad, zij krijgt gewoon een hogere prijs.

Nu bestel ik zelf het wel maar ik vind het best vreemd. Hoe en waarom is het zo dat voor de ene koper een product niet beschikbaar kan zijn en de ander wel. Of dat voor de ene een product goedkoper is dan voor de ander.

We hebben het hier niet over dat een product wel eens meerdere malen door verschillende verkopers geadverteerd wordt op Bol.com, maar echt dat dezelfde productpagina wezenlijk verschillend is per user, en dan vooral de prijs.

Kan iemand daar meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:10
ja volgens mij beschrijf je het zelf al

bol.com is een platform waar meerdere aanbieders hetzelfde product kunnen verkopen.

dus als de een het niet meer aanbiedt dan komt de prijs van de volgende in beeld.

je kunt bij producten ook kijken bij andere verkopers als je goed kijkt
maar normaliter komt de laagste prijs eerst in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:24
boyette schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:02:

dus als de een het niet meer aanbiedt dan komt de prijs van de volgende in beeld.
Hij stuurt haar de link waar HIJ naar kijkt.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:10
Bad Brains schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:04:
[...]

Hij stuurt haar de link waar HIJ naar kijkt.
ja dat was duidelijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Geen verkeerde landinstellingen (NL vs BE) op één van de twee computers/apparaten? Dat zie ik nog regelmatig mis gaan, namelijk.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29
Yorinn schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:10:
Geen verkeerde landinstellingen (NL vs BE) op één van de twee computers/apparaten? Dat zie ik nog regelmatig mis gaan, namelijk.
Held _/-\o_ Inderdaad, bij haar stond deze op BE zie ik zojuist. Opgelost.
Pagina: 1