PS4 plus gekocht maar werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagemans
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-04 22:15
Mijn vraag
Ik was van plan om op mijn PS4 ook online te gaan gamen. Dit wilde ik proberen met de game Rocket League. Ik heb dus een PS Plus account gekocht. Echter als ik nu online wil gaan wordt ik doorverwezen naar de pagina om een account te kopen. En krijg ik de foutmelding dat ik me eerst moet aanmelden bij het Playstation network. Maar dit ben ik dan toch al?

Relevante software en hardware die ik gebruik
PS4 Pro 1TB
Draadloos wifi netwerk of hotspot via telefoon

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik dacht dat er misschien iets fout was gegaan met de betaling, maar het bedrag is afgeschreven. En als ik PS Plus opnieuw probeer te kopen staat er dat ik al een account bezit. En via de Playstation support kom ik er ook niet uit. Het kan vast zijn dat ik iets stoms of verkeerd doe maar ben pas in bezit van de PS en nog niet helemaal thuis in hoe alles precies werkt.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 21:14

De Nelis

en anders maar niet...

Wagemans schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 09:09:
Mijn vraag
Ik was van plan om op mijn PS4 ook online te gaan gamen. Dit wilde ik proberen met de game Rocket League. Ik heb dus een PS Plus account gekocht. Echter als ik nu online wil gaan wordt ik doorverwezen naar de pagina om een account te kopen. En krijg ik de foutmelding dat ik me eerst moet aanmelden bij het Playstation network. Maar dit ben ik dan toch al?
Ben je op je playstation wel ingelogt met je playstation account?

https://www.playstation.c...network-on-playstation-4/

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:46
Heb je een account of abonnement gekocht en waar? Hoe heb je het gekocht? Als je het via PlayStation koopt en je bent ingelogd, dan is het direct gekoppeld aan je account. Koop je het elders dan krijg je een code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:34

GforceNL

Out of memory....

Niet bij een shady website een shared account gekocht toevallig ?als dat zo is dan moet je inloggen met de gegevens van die account

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wagemans
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-04 22:15
Iedereen bedankt voor het reageren,

Ik heb een abonnement gekocht via de Playstation store. Dus had ook gehoopt dat het gelijk zou werken. Maar na 8x opnieuw aan en afmelden werkt het opeens?? Vind ik persoonlijk raar maar ben wel blij dat het opeens werkt en hoop ook dat dit zo blijft.

Nogmaals bedankt iedereen!