Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanne.s
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 02-02-2023
Welke maatschappijen dekken wel in de VS?
Voor een klant in Texas zoek ik een aansprakelijkheidsverzekering die wel mij dekt in de VS. Ik verricht voornamelijk media diensten en zal daar niet regelmatig fysiek zijn. Toch is het belangrijk dat ik een verzekering heb. Tot ongeveer 1m.

Na bellen en googlen helaas nog steeds niks gevonden 7(8)7

Beste antwoord (via rosanne.s op 25-04-2020 16:13)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vraag het even op linkedin zou ik zeggen.
Ik kan je http://www.linkedin.com/groups/33015 aanraden. Groep heet The Dutch Connection, zit bol expats, die weten dat wel :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:43
Zoek je een Nederlands bedrijf of een Amerikaans bedrijf? Ik kan mij voorstellen dat Nederlandse bedrijven hier zeer terughoudend in zijn, gezien de potentiële claims als het mis gaat. Heeft je klant geen suggesties, of is dat not done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanne.s
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 02-02-2023
Het liefst een Nederlands bedrijf. Maarja, het is misschien wel beter om een Amerikaanse te hebben misschien. Dan zit ik onder het juiste rechts systeem. Ik wist eigelijk niet eens dat ik me met buitenlandse maatschappijen kon verzekeren

De klant vragen zou ik kunnen doen... Misschien is dat wel een goede tip ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 09:52
Mogelijk moet je een lokale legal entity opzetten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vraag het even op linkedin zou ik zeggen.
Ik kan je http://www.linkedin.com/groups/33015 aanraden. Groep heet The Dutch Connection, zit bol expats, die weten dat wel :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)