Ik wil een mooie game pc maken om me te vermaken in deze tijd. Alleen heb ik nog jullie advies nodig voor een goede pc wat vooral om price/performance gaat
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voor zo ver ik weet alleen op gaan gamen. Ik wil nu en in de toekomst op 1440p gaan kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag zo’n 1200 euro kosten maar wil er alleen echt meer voor betalen als dat het waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niet in de prijs, maar als je nog een goede 1440p 144hz monitor kunt aanraden dan helpt mij dat zeer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik wel alles heb wat nodig is alleen weet niet zo zeer van welk merk en wat het beste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt gewoon het beste van price/performance wel wil ik wat rgb in mijn case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in de toekomst wel best lang mee gaan, ook hoeft het niet muisstil te zijn, maar ook niet te hard.
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie je eigen goede advies geeft die best wel wat price/performance heeft.
Dit is wat ik nu heb na wat onderzoek te hebben gedaan
(Sorry wist niet hoe je het in een lijstje moest zetten)
-gigabyte rx5700xt - €450
-ryzen 5 3600 - €175
-cooler master 212 black - €30
- b450 tomohawk max - €120
- Corsair vengeance 16gb 3200mhz - €80
- intel 660p 500gb - €75
- seagate barracuda 1tb - €40
- cooler master mwe 650w gold fully modular - €90
- Corsair icue 220t airflow - €95
- Corsair sp120 rgb pro fan - €15
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voor zo ver ik weet alleen op gaan gamen. Ik wil nu en in de toekomst op 1440p gaan kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag zo’n 1200 euro kosten maar wil er alleen echt meer voor betalen als dat het waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niet in de prijs, maar als je nog een goede 1440p 144hz monitor kunt aanraden dan helpt mij dat zeer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik wel alles heb wat nodig is alleen weet niet zo zeer van welk merk en wat het beste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt gewoon het beste van price/performance wel wil ik wat rgb in mijn case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in de toekomst wel best lang mee gaan, ook hoeft het niet muisstil te zijn, maar ook niet te hard.
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie je eigen goede advies geeft die best wel wat price/performance heeft.
Dit is wat ik nu heb na wat onderzoek te hebben gedaan
(Sorry wist niet hoe je het in een lijstje moest zetten)
-gigabyte rx5700xt - €450
-ryzen 5 3600 - €175
-cooler master 212 black - €30
- b450 tomohawk max - €120
- Corsair vengeance 16gb 3200mhz - €80
- intel 660p 500gb - €75
- seagate barracuda 1tb - €40
- cooler master mwe 650w gold fully modular - €90
- Corsair icue 220t airflow - €95
- Corsair sp120 rgb pro fan - €15
[ Voor 12% gewijzigd door Thijmenvh op 25-04-2020 02:48 ]