Mooiste games op dit moment ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:59
Ok beetje rare vraag maar ik heb tijdelijk beschikking over een PC met twee pricewatch: PNY Quadro P6000
Die zijn in SLI denk ik sneller dan een 2080RTX(?).
Ik heb heel lang geen top-of-the-line games meer gespeeld (behalve GTA online en die speelt nu op max op >60FPS) maar ik heb nu zin om deze twee kaarten flink aan het werk te zetten om eens wat moois op het scherm te toveren :+
Welke games zijn op dit moment grafisch het "mooist"? Ik bedoel daarbij een fotorealistische stijl.
Red dead redemption2 ziet er best goed uit. CyberPunk lijkt me tof maar die komt pas in september.

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 24-04-2020 19:44 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:15

HugoBoss1985

Xenotech

Metro: Exodus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:46
Heb je daar ook een capabel scherm bij? Anders een goed moment voor VR ;)

Hellblade: Senua's Sacrifice schijnt erg mooi te zijn.
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/414340/ss_1b594712d6bb9c5701692cb4f53d4072bd8feae0.1920x1080.jpg?t=1561991834

En zie ook 20 gorgeous PC games that will punish your graphics card

[ Voor 94% gewijzigd door frickY op 24-04-2020 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
frickY schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:37:

Mja goeie resolutie 2560x1440 maar niet de beste kleuren en contrast. Ook tijdelijk te leen :P
pricewatch: Dell UltraSharp U2715H Zilver, Zwart
Heb trouwens een Oculus Quest, maar Quest Link lijkt niet met Quadro kaarten te werken :/

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 24-04-2020 19:45 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Uit pure nieuwsgierigheid: via je werk of zo?

Ik denk dat RDR2 op dit moment wel een beetje de top is. Misschien The Witcher 3 met mods? Later dit jaar wellicht Death Stranding.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 24-04-2020 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hij is even snel als een 2080 super,dus 1 kaart zal ook wel voldoende zijn. Overigens zijn Quadro drivers niet echt geschikt om te gamen. Je kunt proberen om de normale drivers te installeren en eventueel te forceren, in het verleden was dat wel mogelijk bij sommige kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:37

Umbrah

The Incredible MapMan

SLI is zo goed als dood (hoewel met NVLink wat op quadro's wél native is ipv SLI-mode hoop bied... weet niet hoe dat met pascal is... feitelijk zelfde GPU core als op een 1080TI met andere clocks en drivers...), dus een flinke slag om de arm met de scaling, maar persoonlijk:

Minecraft met Shaders!

Witcher 3 "pimped"

World of Warcraft (hoewel niet zwaar maar atmosferisch)

Doom3 (hoewel zó geoptimaliseerd dat je er niet eens zó veel baat bij hebt...)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Naast de al genoemde games kan ik Forza Horizon 4 zeker aanraden, de game is niet eens idioot zwaar om te draaien maar zet toch hele mooie plaatjes neer. De Lego uitbreiding is helemaal fantastisch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0RVgJ0IY1cx7Gi8z4hwyKK3J5D8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wb8dC4Ml2prayGx5zhpZFxWd.png

Meer afbeeldingen: gallery: Caayn

offtopic:
Allemaal volledig ingame met enkel de HUD uitgeschakeld, geen photo mode trickery. Screenshots genomen op een XB1X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Red Dead Redemption 2 (zwaarder wordt het in ieder geval niet op dit moment)
Assassins Creed Odyssey (niet persé fotorealistisch maar wel erg mooi)
Rise of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider
Metro Exodus (de eerdere delen ook)
Far Cry 5
Project Cars 2
Dirt Rally 2.0
Tom Clancy's The Division 2
Resident Evil remakes

Wat ouder en minder bekend maar ik vond The Vanishing of Ethan Carter grafisch erg mooi.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
theHunter: Call of the Wild

Even snel een 4k voorbeeld voor je gevonden: YouTube: One of the most realistic looking games ever | The Hunter - Call of ...

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Menesis
bram1984 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:49:
Uit pure nieuwsgierigheid: via je werk of zo?

Ik denk dat RDR2 op dit moment wel een beetje de top is. Misschien The Witcher 3 met mods? Later dit jaar wellicht Death Stranding.
Ja via werk: ik werk bij een IT consultancy. Voor een nieuw project had ik iets nodig waar de Azure Kinect bodytracking SDK op werkt, want m'n macbook heeft geen CUDA cores en ondersteunt dat daarom niet.
Bleek dat de designafdeling nog "iets" had staan. Zelf waren ze niet geinteresseerd want ze gebruiken allemaal macs. Dus toen stond dit ding daar, al letterlijk een jaar lang stof te happen (dus aan, zonder dat hij gebruikt werd). Was voor een motion designer aangeschaft die meer dan een jaar geleden vetrokken was. Een dame gebruikte hem nu als tafeltje naast haar bureau :+ |:( dus ja, dat zou ze wel missen, maar ze vond het wel fijn als die ruis (fans) weg was :D
Opnieuw geinstalleerd, SSDs vervangen (zat 6x1TB in!). En mee naar huis vanwege het thuiswerken 8)

Hij gaat wel van pas komen want het doel is om een interactieve graphics te maken voor de receptie van een klant. Daar staan 2 LED schermen van 3x5 meter en op basis van de azure kinect kunnen bezoekers dan de beelden beinvloeden. Dus Unity3D werk. Dus dan is het ook leuk om even te onderzoeken wat nu de mooiste graphics in games zijn :)

Er zitten ook twee pricewatch: Intel Xeon E5-2670 v3 Tray in en 128 GB RAM. Dat ding moet een paar jaar terug wel bij de 20k zijn geweest denk ik zo 8)7
frickY schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:37:

[Afbeelding]

En zie ook 20 gorgeous PC games that will punish your graphics card
Hey ik heb Oculus Link werkend gekregen met andere NVIDIA drivers en de beta van de Oculus app (ik weet niet welke van de twee er uiteindelijk voor zorgde dat het werkt).
Dus misschien dan Half Life Alyx proberen.

Thanks allemaal voor de tips, zo ben ik gelijk weer up to date. Ziet er allemaal :9~ :9~ uit!

edit: mooi lijstje! Voor wie hier later nog eens terugkomt -ik heb er filmpjes bij gezocht:
Tom. C schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 01:24:
Red Dead Redemption 2 (zwaarder wordt het in ieder geval niet op dit moment)
Assassins Creed Odyssey (niet persé fotorealistisch maar wel erg mooi)
Rise of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider
Metro Exodus (de eerdere delen ook)
Far Cry 5
Project Cars 2
Dirt Rally 2.0
Tom Clancy's The Division 2
Resident Evil remakes
Wat ouder en minder bekend maar ik vond The Vanishing of Ethan Carter grafisch erg mooi.

[ Voor 20% gewijzigd door Menesis op 25-04-2020 10:40 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:16
Horizon Zero Dawn komt van zomer ook nog naar PC, en op PS4 vond ik hem al visueel indrukwekkend.
Cyberpunk 2077 Later dit jaar. Tenzij door corona uit gesteld worden.

Star Citizen kun je eventueel ook nog uit proberen alleen geen idee of die nog Early Access bundels hebben voor Alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Het is Half Life Alyx geworden. Ik zal niet de hele tijd beschikking hebben over een Oculus Quest en krachtige PC thuis, dus dit leek me een mooie experience voor nu. Ook omdat het niet zo'n spel is waar je eeuwig mee bezig blijft. Het is heel mooi en immersive en speelt op ultra fine.
ook heel eng! Nog nooit zoiets engs meegemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Menesis op 30-04-2020 09:54 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Menesis schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:53:
Het is Half Life Alyx geworden. Ik zal niet de hele tijd beschikking hebben over een Oculus Quest en krachtige PC thuis, dus dit leek me een mooie experience voor nu. Ook omdat het niet zo'n spel is waar je eeuwig mee bezig blijft. Het is heel mooi en immersive en speelt op ultra fine.
ook heel eng! Nog nooit zoiets engs meegemaakt.
RE7 in VR niet gespeeld zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
bram1984 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:17:
[...]

eh nope? Maar dat klinkt ook als een leuke uitdaging voor later :+

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Menesis schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:20:
[...]
eh nope? Maar dat klinkt ook als een leuke uitdaging voor later :+
Vieze broek verzekerd.

Die is overigens exclusief voor PS VR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33
ark survival evolved op utra echt kwijlen

YouTube: 🔥 ARK Survival Evolved (2017) | 4K EPIC vs LOW Graphic Comparison an...

de andere zijn hier al genoemd ... ik zit toevallig ook te kijken naar ultra high games , ( heb net een 2070 aangeschaft

O ja Mine craft windows 10 edition ( RTX beta ) is ook wel mooi
bram1984 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:17:
[...]

Stalen zenuwen heb je wel als je hem uit gespeeld heb ....... zonder 1 keer de VR afte zetten
denk dat nog niemand dat gedaan heb .. wat een gave game wel maar momenten ......... :X :X :X

en als je van de game play houd The Vanishing of Ethan Carter en What.Remains.of.Edith.Finch _/-\o_

om maar even nog wat op te noemen

Control als je echt voor de RTX wil gaan :-)

Wat andere zijn ARMA 3
of als je van ARPG houd Last Epoch ..

even nog wat games hier aan toevoegen de
laatste twee farcrys 5 en New Dawn
Battlefield v en 1en Call.of.Duty.Modern.Warfare.Remastered

[ Voor 74% gewijzigd door ravw op 02-05-2020 08:17 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1