Ik zoek een?
Netwerkkaart en geheugenmodule om de huidige netwerkkaart te vervangen en het werkgeheugen uit te breiden (en dual channel draaien).
Wat is je budget?
Max 120 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde merkvoorkeuren. Wel wil ik op zijn minst een wireless AC netwerkkaart. momenteel zit er een netwerkkaart in die alleen wireless B/N ondersteund. (ik weet dat een AC module minimaal 2 antenne's nodig heeft, ik heb een 2e antenne die ik kan bijbouwen in de laptop)
Tevens zit er momenteel 8GB DDR4 geheugen op het moederbord gesoldeerd. Dit is in theorie een module die op 2133MHZ draait. Ik merk dat de hoeveelheid geheugen niet toereikend is, dus zoek er een 8GB module bij
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn laptop is een Asus A541UA.
Helaas kom ik er niet uit welke wifi module de zelfde aansluiting heeft.
Bijgevoeg heb ik wat foto's van de huidige module.
Qua ram, kan ik daar gewoon een 8GB DDR4 2133MHZ SODIMM stikje bij pakken?
Heb op het modelnummer van de netwerkkaart gezocht maar helaas kan ik nergens vinden welke aansluiting hier bij hoort. Misschien heb ik verkeerd gezocht, maar kan er helaas zelf niet uit komen
:strip_exif()/f/image/TvoV5Qy7EckXAXufoajFiVBT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e8rfiXLXNMLz74I7yBxwrmlv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xm6ljEvJkmEQEfSMOYNJMJsP.jpg?f=fotoalbum_large)
Netwerkkaart en geheugenmodule om de huidige netwerkkaart te vervangen en het werkgeheugen uit te breiden (en dual channel draaien).
Wat is je budget?
Max 120 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde merkvoorkeuren. Wel wil ik op zijn minst een wireless AC netwerkkaart. momenteel zit er een netwerkkaart in die alleen wireless B/N ondersteund. (ik weet dat een AC module minimaal 2 antenne's nodig heeft, ik heb een 2e antenne die ik kan bijbouwen in de laptop)
Tevens zit er momenteel 8GB DDR4 geheugen op het moederbord gesoldeerd. Dit is in theorie een module die op 2133MHZ draait. Ik merk dat de hoeveelheid geheugen niet toereikend is, dus zoek er een 8GB module bij
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn laptop is een Asus A541UA.
Helaas kom ik er niet uit welke wifi module de zelfde aansluiting heeft.
Bijgevoeg heb ik wat foto's van de huidige module.
Qua ram, kan ik daar gewoon een 8GB DDR4 2133MHZ SODIMM stikje bij pakken?
Heb op het modelnummer van de netwerkkaart gezocht maar helaas kan ik nergens vinden welke aansluiting hier bij hoort. Misschien heb ik verkeerd gezocht, maar kan er helaas zelf niet uit komen
:strip_exif()/f/image/TvoV5Qy7EckXAXufoajFiVBT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e8rfiXLXNMLz74I7yBxwrmlv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xm6ljEvJkmEQEfSMOYNJMJsP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2020 19:15 ]