Via de search ben ik al op één kaart terecht gekomen... namelijk de Asus V3800 TVR PCI. Ik zoek een videokaart waarop een monitor op hoge resolutie kan. En ook een TV-In en een TV-OUT heeft, om te kunnen capturen. Bestaan er nog meer van deze kaarten? Ik kan er niet echt veel vinden... het moet in ieder geval PCI zijn.
Nou die Asus v3800 is maar een TNT2tja. Niet echt snel, het kan wel een hoge resolutie aan, maar het houd niet over. Ik zou gaan voor de Asus V7700 Deluxe (veeeeeeel sneller). Die heeft een Video OUt en Video IN. Kan je dus ook met caputeren.
Ik koop binnnenkort een Asus v7700 Deluxe, omdat die een Video IN heeft en ook snel is:P
Ik koop binnnenkort een Asus v7700 Deluxe, omdat die een Video IN heeft en ook snel is:P
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Is die ook PCI? I think not!Op zondag 05 augustus 2001 23:42 schreef PASware het volgende:
Ik zou gaan voor de Asus V7700 Deluxe (veeeeeeel sneller).
Hmmmm, ik ben niet een echte gamer...
Af en toe een spelletje vind ik leuk.
Het gaat mij meer om het capturen e.d.
Het komt in een Compaq Deskpro EN PIII 800 met 256MB ram en 2* 18.2G WU2 10K schijfjes... Is er echt niks anders dan de V3800 van Asus
?
Af en toe een spelletje vind ik leuk.
Het gaat mij meer om het capturen e.d.
Het komt in een Compaq Deskpro EN PIII 800 met 256MB ram en 2* 18.2G WU2 10K schijfjes... Is er echt niks anders dan de V3800 van Asus
is een speciale capture kaart niks?
tja als tv-out dan gewoon zo'n simpel vid kaartje nemen
tja als tv-out dan gewoon zo'n simpel vid kaartje nemen
ik heb maar 3 pci sloten.
1 voor SCSI
1 voor video
1 voor audio
Dus daarom zoek ik zo'n 3 in 1 kaart.
Videokaart, met tv-in en uit!
1 voor SCSI
1 voor video
1 voor audio
Dus daarom zoek ik zo'n 3 in 1 kaart.
Videokaart, met tv-in en uit!
Nope,...Op maandag 06 augustus 2001 15:09 schreef Courage het volgende:
Ik dacht dat de 7100 ook in PCI verkrijgbaar was(GF2MX)
Pagina: 1