Beste mensen,
Ik wil graag de wereld van het PC gamen instappen na jarenlang op console te hebben gespeeld. Nu is het voor mij best beangstigend om een grote uitgave te doen omdat ik weinig verstand heb van de verschillende computer onderdelen die ik heb gekozen. Het zou fijn zijn als jullie mij hierin kunnen helpen. Mijn vraag is dus of de build die ik nu heb gemaakt enigszins goed is en of je bijvoorbeeld iets zou veranderen en waarom. Verder zou ik graag willen weten of de PC voldoende gekoeld is (als dit niet zo is wat ik dan nodig heb) en of ik andere kabels, thermo pasta of andere dingen nodig heb.
Ik wil mijn PC voornamelijk gaan gebruiken voor gamen (Overwatch, R6, Battlefield, Counterstrike). Het liefst games als Rainbow six op 144 fps (settings high)
Ik wil graag circa 1300 euro uitgeven aan het systeem exclusief randapparatuur.
Build:
AMD Ryzen 5 3600 Processor
MSI B450 GAMING PRO CARBON AC Moederbord
Asus ROG Strix GeForce RTX 2060 6GB Gaming OC Grafische kaart
Corsair Vengeance LPX - Geheugen 16GB (2x8)
Seagate Barracuda ST4000DM004 4TB - 3.5"
Samsung 970 EVO 500GB M.2 - Solid state drive
Fractal Design ION+ 660W Platinum Voeding
NZXT H510 - Midtowermodel Behuizing
Totaalprijs: 1300 euro.
Bedankt!
Ik wil graag de wereld van het PC gamen instappen na jarenlang op console te hebben gespeeld. Nu is het voor mij best beangstigend om een grote uitgave te doen omdat ik weinig verstand heb van de verschillende computer onderdelen die ik heb gekozen. Het zou fijn zijn als jullie mij hierin kunnen helpen. Mijn vraag is dus of de build die ik nu heb gemaakt enigszins goed is en of je bijvoorbeeld iets zou veranderen en waarom. Verder zou ik graag willen weten of de PC voldoende gekoeld is (als dit niet zo is wat ik dan nodig heb) en of ik andere kabels, thermo pasta of andere dingen nodig heb.
Ik wil mijn PC voornamelijk gaan gebruiken voor gamen (Overwatch, R6, Battlefield, Counterstrike). Het liefst games als Rainbow six op 144 fps (settings high)
Ik wil graag circa 1300 euro uitgeven aan het systeem exclusief randapparatuur.
Build:
AMD Ryzen 5 3600 Processor
MSI B450 GAMING PRO CARBON AC Moederbord
Asus ROG Strix GeForce RTX 2060 6GB Gaming OC Grafische kaart
Corsair Vengeance LPX - Geheugen 16GB (2x8)
Seagate Barracuda ST4000DM004 4TB - 3.5"
Samsung 970 EVO 500GB M.2 - Solid state drive
Fractal Design ION+ 660W Platinum Voeding
NZXT H510 - Midtowermodel Behuizing
Totaalprijs: 1300 euro.
Bedankt!