Hoi allemaal! Zeg jaar geleden heb ik een pre build pc gekocht, door de jaren heen heb ik hier en daar wat componenten vervangen. Met name de grafische kaart (1660 Ti) en de behuizing. Het is echter tijd voor een wat grotere upgrade! Ik merk namelijk dat mijn pc bij een aantal games vooral schaduwen en licht erg lastig vind. Zal waarschijnlijk komen door de verouderde CPU.
Ik zoek een?
Op zoek dus naar een upgrade! Vooral een nieuwe CPU. Hiervoor zal een nieuw moederbord nodig zijn, en daarvoor weer nieuw RAM geheugen. Ik wil games als GTA V, Modern Warfare en The Witcher 3 met een steady 60fps in 1080p op hoge setting kunnen draaien. Hoewel over het algemeen de settings op hoog staan, moeten vaak een aantal toch naar beneden en zelfs dan heb ik framedrops naar 30-40fps.
Wat is je budget?
Qua budget ben ik vrij flexibel. Het liefst gooi ik niet m'n hele spaarrekening erin. Maar er zit een lekkere vakantiebonus aan te komen en vakantie zit er dit jaar toch niet in ivm corona
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, ben niet zo gefixeerd op merken. Kwaliteit vind ik het belangrijkste, en natuurlijk dat die fps counter lekker omhoog blijft haha!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen! Een aantal van de games zijn al genoemd, en dat zijn ook de games waar m'n pc de meeste moeite mee heeft. Voor het geval dat, dit is mijn Steam: https://steamcommunity.com/id/stevepief/. Tevens ook Word documenten schrijven en hier en daar wat 3d werk maar geen zware video's renderen, maar dit lukt nu al prima dus dat komt helemaal goed.
Mijn huidige specs:
Ik zoek een?
Op zoek dus naar een upgrade! Vooral een nieuwe CPU. Hiervoor zal een nieuw moederbord nodig zijn, en daarvoor weer nieuw RAM geheugen. Ik wil games als GTA V, Modern Warfare en The Witcher 3 met een steady 60fps in 1080p op hoge setting kunnen draaien. Hoewel over het algemeen de settings op hoog staan, moeten vaak een aantal toch naar beneden en zelfs dan heb ik framedrops naar 30-40fps.
Wat is je budget?
Qua budget ben ik vrij flexibel. Het liefst gooi ik niet m'n hele spaarrekening erin. Maar er zit een lekkere vakantiebonus aan te komen en vakantie zit er dit jaar toch niet in ivm corona
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, ben niet zo gefixeerd op merken. Kwaliteit vind ik het belangrijkste, en natuurlijk dat die fps counter lekker omhoog blijft haha!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen! Een aantal van de games zijn al genoemd, en dat zijn ook de games waar m'n pc de meeste moeite mee heeft. Voor het geval dat, dit is mijn Steam: https://steamcommunity.com/id/stevepief/. Tevens ook Word documenten schrijven en hier en daar wat 3d werk maar geen zware video's renderen, maar dit lukt nu al prima dus dat komt helemaal goed.
Mijn huidige specs:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 3770 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Z77 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G | € 350,05 | € 350,05 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H440 New Edition Wit/Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Philips 273V5LHAB Zwart | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Alpine 11 PLUS | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile (Cherry MX Red Low Profile, Qwerty US) | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 82,13 | € 82,13 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX750M | € 99,83 | € 99,83 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 84,05 | € 84,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.047,05 | ||