Ik zit te denken om de volgende PC te bouwen (of vergelijkbaar):
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten, films kijken, evt streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een maximale prijs, ongeveer in de richting van wat ik samengesteld heb. Tenzij iemand me overtuigd meer te spenderen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
pricewatch: Cooler Master Real Power M620 hoeft niet persee, als het kan graag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2070super, m2 ssd (1tb?), 16gb ram, zie voorstel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet extreem luidruchtig.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Games als fortnite, valorant, overwatch in pro settings. Ga een 144hz 3440x1440 scherm halen, minimaal 60fps wil ik wel halen.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of de genoemde voeding sterk genoeg is om dit systeem te draaien.
Bij de aanbevolen specificaties van de RTX 2070 Super staat een 650w voeding, zelf denk ik dat 620w ook afdoende moet zijn.
Alvast bedankt guys!,
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 73,30 | € 73,30 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 549,92 | € 549,92 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 77,95 | € 77,95 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 115,10 | € 115,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.036,22 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten, films kijken, evt streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een maximale prijs, ongeveer in de richting van wat ik samengesteld heb. Tenzij iemand me overtuigd meer te spenderen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
pricewatch: Cooler Master Real Power M620 hoeft niet persee, als het kan graag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2070super, m2 ssd (1tb?), 16gb ram, zie voorstel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet extreem luidruchtig.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Games als fortnite, valorant, overwatch in pro settings. Ga een 144hz 3440x1440 scherm halen, minimaal 60fps wil ik wel halen.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of de genoemde voeding sterk genoeg is om dit systeem te draaien.
Bij de aanbevolen specificaties van de RTX 2070 Super staat een 650w voeding, zelf denk ik dat 620w ook afdoende moet zijn.
Alvast bedankt guys!,
[ Voor 152% gewijzigd door LightPhoenixNL op 24-04-2020 15:53 ]