Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgs19
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11-2021
Hallo,

Ik zit nu al jaren bij Neostrada. Voorheen altijd heel tevreden, maar sinds ze zijn overgenomen is het bedrijf fors achteruit gegaan. Aangezien al mijn pakketten binnenkort aflopen wil ik graag naar een ander bedrijf, maar er zijn er zoveel dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.

Ik draai grotendeels Wordpress websites, dus ik zat al te kijken naar Bluehost, maar omdat deze in Amerika zitten en geen Europese servers hebben, lijkt mij dat niet efficiënt wat de snelheid van de websites betreft.

Mijn vraag is dus: welke Europese webhost raden jullie mij aan voor Wordpress hosting?

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom heb je de vragen weggehaald die je kreeg bij het aanmaken van dit topic?
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Jouw vraag, met betrekking tot Wordpress en hosting is al vele malen gesteld. Uit de topics die je na het zoeken kunt vinden kun je vast een shortlist maken van hosters waar je tussen twijfelt.

Resultaten zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmmuhsin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-05-2020
*snip* spam

[ Voor 86% gewijzigd door RobIII op 17-05-2020 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:03
Als snelheid van een website belangrijk voor je is zou je deze test van webhosters.nl er eens bij kunnen pakken en daar een keuze uit maken: https://www.webhosters.nl/webhosting-snelheidstest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
eMiz0r schreef op zondag 17 mei 2020 @ 07:36:
Als snelheid van een website belangrijk voor je is zou je deze test van webhosters.nl er eens bij kunnen pakken en daar een keuze uit maken: https://www.webhosters.nl/webhosting-snelheidstest/
Maar die is bij lange na niet compleet.
Ook gebruikt de één truukjes zoals Varnish en de andere hoster geen.
Ik heb meerdere supersnel draaien met 60ms maar ook een multilingual die wegverhuist is omdat zijn WordPress constant deadlocks heeft door plugins die niet functioneren op mijn setups.
Die laatste betaald nu bij een ander €70 per maand ipv €48 per jaar.

Snelheid tests zijn dus bij lange na, niet alles omvattend.

Mijn advies is altijd: gebruik geen WordPress waar mogelijk.
Dan kan je echt overal hosten vanaf €1 per maand.

[ Voor 7% gewijzigd door DJMaze op 17-05-2020 10:38 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:03
DJMaze schreef op zondag 17 mei 2020 @ 10:35:
[...]

Maar die is bij lange na niet compleet.
Ook gebruikt de één truukjes zoals Varnish en de andere hoster geen.
Ik heb meerdere supersnel draaien met 60ms maar ook een multilingual die wegverhuist is omdat zijn WordPress constant deadlocks heeft door plugins die niet functioneren op mijn setups.
Die laatste betaald nu bij een ander €70 per maand ipv €48 per jaar.

Snelheid tests zijn dus bij lange na, niet alles omvattend.

Mijn advies is altijd: gebruik geen WordPress waar mogelijk.
Dan kan je echt overal hosten vanaf €1 per maand.
Niet WordPress gebruiken kan ook een advies zijn, maar niet iedereen kan netjes en efficiënt php schrijven. Of zeg maar gerust: vrijwel niemand die hosting afneemt of gebruikt. Het is een enkele programmeur die het voor elkaar krijgt een website from scratch te bouwen, maar dan gaat dat niet in een periode van 1 of 2 weken.

Voor alle andere (niet programmeurs) users is WordPress wel de oplossing. Maar ben wel met je eens dat het gebruik van plugins een site kunnen maken of breken. Ook qua performance. Maar dat ligt dan niet aan de hosting, maar de gebruiker zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik zie niet veel meerwaarde in dit topic. Er zijn tig hosters en iedereen heeft zijn eigen ervaring en mening. Bij de meeste kan je ook een trial kiezen en even proberen of het voor je werkt met een simpele WP site.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
rgs19 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:43:
Hallo,

Ik zit nu al jaren bij Neostrada. Voorheen altijd heel tevreden, maar sinds ze zijn overgenomen is het bedrijf fors achteruit gegaan.
Achteruit gegaan op wat?

Zoals @HollowGamer zegt zijn er ontzettend veel hostingproviders en heeft iedereen er een eigen mening over. Er bestaat geen webhost waar alleen lovende reacties over zijn. Waar de één een fantastische ervaring heeft, is de ander juist niet te spreken over de diensten of service.

De vraag is dus, wat mis je nu bij Neostrada? Op basis daarvan kies je een nieuwe hostingprovider. Als je een beetje bekende naam kiest denk ik niet dat het mis kan gaan. Een partij als Webreus zou ik dan weer overslaan, die hebben geen mobiele website en dat vertrouw ik dan al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
Zelf erg tevreden over Siteground, met het grow big abbo kun je al snel uit de voeten.
Pagina: 1