Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Rosetta krijgt geen nieuwe tasks

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• HarryL
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 07-06 19:19
Mijn vraag: Hoe kan het dat Rosetta geen nieuwe tasks krijgt?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Boinc Manager 7.16.5
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Aanpassingen in de computer preferences
- Aanpassingen in de verwerking op de project pages
- Andere projecten op pauze en dan Rosetta vernieuwen, op deze manier komen er wel jobs binnen
...
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken, maar ik krijg het niet voor elkaar om Rosetta ook automatisch tasks binnen te laten halen.
Ik heb op dit moment Einstein@home, World Community Grid en Rosetta draaien.
De andere 2 halen netjes tasks binnen, echter rosetta niet.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Ik wil natuurlijk ook gewoon mijn steentje bijdragen aan Rosetta :)

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

Alle reacties

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07:15

Damic

Afwezig soms

Hoelang ben je al bezig met Rosetta?

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• HarryL
Rosetta@home lid sinds 16 Apr 2020

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07:15

Damic

Afwezig soms

Het ding is dat Rosetta taken momenteel max 3 dagen "goed" blijven en ze dus liever geen risico willen nemen dat de taken niet op tijd terug zijn en je daarom misschien geen taken krijgt.

Probeer eens de taken van Einstein en WCG af te werken (No new tasks) en Rosetta automatisch taken laten ophalen

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• HarryL
Ah okee, dat is duidelijk.
Ik ga dat eens proberen, kijken wat er dan gebeurd :)
Dank je wel!

• 4ccidentalMeow
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 01-06 10:22
Momenteel krijg ik ook geen taken binnen. Ik had gisteren aangegeven dat er geen nieuwe taken bij mochten, maar vandaag besloten om toch weer taken op te halen. Doet nog niks. Heb wel LHC@home als project toegevoegd en er valt mij op, dat er een waarde "scheduling priority" is gegeven aan de projecten. Mogelijk heeft dit er wel iets mee te maken?
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True