Hoi Allemaal,
Ik ben bezig met wat uitzoek werk betreffende een PC voor in de woon kamer.
Hoofddoel is standaard werk, denk hierbij aan Office, Internet, snel beschikbaar zijn zeg maar.
Echter stiekem wil ik er ook spelletjes opspelen zoals bijvoorbeeld Division 2 met lage instellingen.
(ik ben singel player en hoef niet de hoofdprijs zeg maar)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals gezegd, hoofddoel is Internet, Office, huis, tuin en keuken zeg maar, maar stiekem (niet verder vertellen) wil ik dus ook een spelletje kunnen spellen bijvoorbeeld Division 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
eigenlijk is er geen budget, maar ik houdt het een beetje op rond 600 Euro, goedkoper is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord en muis, beeldscherm allemaal aanwezig, waarschijnlijk zie je in de lijst dat ik geen behuizing heb opgenomen, doel is dat de PC word ingebouwd in een bureau (secretaire)
Wat heb je nu al uitgezocht?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien de grote wil ik eigenlijk klein blijven, natuurlijk zijn er uitdagingen mat al het materiaal en de ideeën, het echte idee moet ik nog even neerleggen bij de andere hoofd gebruiker maar ik wil even wat op papier hebben zeg maar om goed te kunnen plannen en te bespreken. ook gebaseerd op boven staande weet ik dat er nog wat fans en dergelijke onderdelen bij zullen moeten komen maar dat gaat goed komen hoor.
Ga je overklokken?
standaard instellingen
Wat verwacht je van ons?
Meer advies, tips en misschien goedkopere oplossingen, misschien heb ik ook wel hele verkeerde combinaties, als het lukt wil ik de prijs naar beneden krijgen, Bijvoorbeeld de CPU koeling heb ik leuke ervaring mee maar is niet verplicht.
Ik ben bezig met wat uitzoek werk betreffende een PC voor in de woon kamer.
Hoofddoel is standaard werk, denk hierbij aan Office, Internet, snel beschikbaar zijn zeg maar.
Echter stiekem wil ik er ook spelletjes opspelen zoals bijvoorbeeld Division 2 met lage instellingen.
(ik ben singel player en hoef niet de hoofdprijs zeg maar)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals gezegd, hoofddoel is Internet, Office, huis, tuin en keuken zeg maar, maar stiekem (niet verder vertellen) wil ik dus ook een spelletje kunnen spellen bijvoorbeeld Division 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
eigenlijk is er geen budget, maar ik houdt het een beetje op rond 600 Euro, goedkoper is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord en muis, beeldscherm allemaal aanwezig, waarschijnlijk zie je in de lijst dat ik geen behuizing heb opgenomen, doel is dat de PC word ingebouwd in een bureau (secretaire)
Wat heb je nu al uitgezocht?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Wraith Stealth koeler Boxed | € 107,73 | € 107,73 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4-F | € 75,75 | € 75,75 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 186,90 | € 186,90 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,35 | € 37,35 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid Lite 240 | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 68,14 | € 68,14 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC)) 500GB | € 67,91 | € 67,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 633,68 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien de grote wil ik eigenlijk klein blijven, natuurlijk zijn er uitdagingen mat al het materiaal en de ideeën, het echte idee moet ik nog even neerleggen bij de andere hoofd gebruiker maar ik wil even wat op papier hebben zeg maar om goed te kunnen plannen en te bespreken. ook gebaseerd op boven staande weet ik dat er nog wat fans en dergelijke onderdelen bij zullen moeten komen maar dat gaat goed komen hoor.
Ga je overklokken?
standaard instellingen
Wat verwacht je van ons?
Meer advies, tips en misschien goedkopere oplossingen, misschien heb ik ook wel hele verkeerde combinaties, als het lukt wil ik de prijs naar beneden krijgen, Bijvoorbeeld de CPU koeling heb ik leuke ervaring mee maar is niet verplicht.