Toon posts:

SBLive Player 5.1 digitaal in en uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
*D

Ben op zoek naar een goede PCI geluidskaart. Eisen in volgorde van belangrijkheid:
1) Audio opnemen (vooral analoog) maar waarsch. in de toekomst ook digitaal en bewerken. Dus geluidskwaliteit.
2) goede ondersteuning en stabiel. Nu w2k en ME, maar ook in de toekomst misschien onder Linux
3) ben niet zo geinsteresseerd in 3d geluid en andere signaalvervorming, maar als spelletjes goed klinken, is dat natuurlijk meegenomen.

Ik heb op het oog de SBLive Player 5.1. Maar ik wordt niet echt wijs van de specs op de CL site. Heeft iemand die kaart en heeft-ie echte digitaal input EN output?
Zonee, wat zijn goede (maar redelijk betaalbare - moet hobby blijven!) alternatieven?

Alvast bedankt,
Matt P.

Verwijderd

De Terratec EWX 24/96 heeft optisch in en uit, en kost FL.250,- ofzo
De Live 5.1 heeft alleen coaxiaal uit, en anders moet je de Platinum uitvoering nemen, maar die is FL.500,-

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 13:38 schreef KIP het volgende:
De Terratec EWX 24/96 heeft optisch in en uit, en kost FL.250,- ofzo
400 ofzo.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 14:17 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

400 ofzo.
Hmm, ja...
Ik zie het nu ook in de PriceWatch, maar ik had 'em bij Dynabyte voor ongeveer 250-300 gezien. :?

Verwijderd

Topicstarter
MWja, da's net ff te duur 400-500 gulden.

Maar ik begrijp het niet: van de CL site geplukt het volgende....

Playback Recording Sources: CD_IN, AUX_IN, LINE_IN, MIC_IN, TAD, MIDI and Wave, CD-SPDIF IN.

Dus wel digitaal in? :?

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Dat is intern. Jij wilt waarschijnlijk extern hebben, of niet? Er zijn wel extra uitbreidingsbordjes voor de Live, maar ik weet niet of die echt lekker te krijgen zijn. Je zou bv. ook eens kunnen kijken naar de Philips Accoustic Edge (300), of de Hercules Fortissimo II (140), ligt er maar aan of je Dobly 5.1 wilt hebben of niet.

Was getekend, enz. | specs

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Uitbreidingsbordjes voor de SB Live zijn online te bestellen :)

http://www.hoontech.nl

Je kunt bestellen door bij de dealers op adressen te klikken, daar zie je een link staan (ik weet niet of er ook nog een andere weg is).

Was getekend, enz. | specs

Pagina: 1