processor word overbelast door drivers

Pagina: 1
Acties:

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Topicstarter
ik heb laatst een touchpad gekocht van fellowes. hij werkt goed.

nu keek ik vanmiddag even in me systeemmonitor en ipv rond de 60% (schijnt normaal te zijn) stond processorgebruik op 100%. hij ging ook niet lager, dus ik alle prgs en drivers 1 voor 1 eruit wippen, bleek et aan de nieuwe touchpad drivers te liggen.

op de site van fellowes zijn geen nieuwe drivers te vinden, ook verschillende opties aan en uit zetten heeft geen zin, et ligt echt aan de driver zelf

weet iemand een oplossing, want de drivers wegvinken betekend dat alle functies weg zijn (ook de snelheid van de cursor)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Probeer het eens met een schone Windows install want er moet iets goed mis zijn.

Verwijderd

Dat is altijd een goeie oplossing

Windhoos werkt nooit zoals je wilt dat ie werkt (maar hij werkt wel! en hoe..) >:)

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Topicstarter
hnmm ja dat vind ik wel erg zonde. de oorzaak is immers bekend.

windows opnieuw... al die progs,drivers,tweaks...

bovendien wacht ik nog ff op XP
(en ik ben gewoon een beetje lui :) )

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Dat is weer is een typisch voorbeeld van 'rommel op de pc'. Al die drivers die zelf is even beslissen om de processor 100% te laten draaien... :(

Als je software maakt, doe het dan goed en bovendien kunnen dat soort berekeningen net zogoed IN de muis, hardwarematig worden uitgevoerd. Kost misschien iets maar maar dat laat de processor teminste met rust.

Maar is misschien een snellere computer een oplosssing?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 11:45 schreef laupro het volgende:
Maar is misschien een snellere computer een oplosssing?
Een AMD 500 mhz zou gewoon "genoeg" moeten zijn... gewoon formateren en opnieuw installen dan doet ie het vast weer als nieuw :)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Je hebt gelijk, ik heb ook 'maar' 450 Mhz, ik vind het gewoon een 'dom' stuurprogramma

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het zijn gewoon 'domme' drivers. Van die multimediakeyboardjes hebben dat ook heel vaak. Ze pakken gewoon ELKE cpu-cycle die je over hebt om te controleren of er misshcien niet iets gebeurt. Slecht voor de koe is het iig wel :D.
Voor de rest is er weinig aan te doen. Proc gaat er niet dood van hoor.

Oh, een schone windows maakt als het 'goed' is geen flikker uit.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Topicstarter
dat denk ik ook, dit ligt gewoon puur aan de drivers. ik zal proberen de drivers eruit te wippen en standaard ps2 muisdrivers installeren. hier werkt ie ook op

Verwijderd

nu keek ik vanmiddag even in me systeemmonitor en ipv rond de 60% (schijnt normaal te zijn) stond processorgebruik op 100%
60% normaal?
Ik zit altijd op 1%. :)
Pagina: 1