Mijn oude vertrouwde kamerthermostaat (inmiddels jaar of 12 oud denk ik) begint mankementen te tonen.
Het lijkt mij de juiste moment voor een slimme thermostaat, vouw wilt graag de nest maar weet ik niet zeker of mogelijk is.
Hier alvast mijn apparatuur met foto’s:
Cv is een Vaillant HR solide plus
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qZ7O2ZVFDmIboLK9iXPd58kx.jpg?f=user_large)
En transmitter en ontvanger (zo heet het denk ik) van RBM
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x3GaqoRWgUU5TOOPFa0JcotU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mzsTFLk5G2rWgCb8tmlNLPm8.jpg?f=user_large)
Ontvanger werkt op batterijen, ik kan geen kabels van de cv aansluiten.
Mijn vraag is...
Kan ik een nest slimme thermostaat aansluiten? Moet de scherm “verplicht” aangesloten worden aan de cv?
Het lijkt mij de juiste moment voor een slimme thermostaat, vouw wilt graag de nest maar weet ik niet zeker of mogelijk is.
Hier alvast mijn apparatuur met foto’s:
Cv is een Vaillant HR solide plus
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qZ7O2ZVFDmIboLK9iXPd58kx.jpg?f=user_large)
En transmitter en ontvanger (zo heet het denk ik) van RBM
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x3GaqoRWgUU5TOOPFa0JcotU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mzsTFLk5G2rWgCb8tmlNLPm8.jpg?f=user_large)
Ontvanger werkt op batterijen, ik kan geen kabels van de cv aansluiten.
Mijn vraag is...
Kan ik een nest slimme thermostaat aansluiten? Moet de scherm “verplicht” aangesloten worden aan de cv?