happypanel onderzoek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.257 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:30
L.S.,

Via een pop up kreeg ik (wederom) een verzoek om mee te doen aan een onderzoek. Dit maal valt er een GVD VVV bon t.w.v. €40,- te verdienen.
Echter, op de pagina van happypanel staat vermeld dat de deelnemer €40,- krijgt gestort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOUpWH0dvPd_SPMK7oqJ3jqHiXs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GfR94bJMZa6djZjawgJoVkej.png?f=fotoalbum_large

Discrepantie detected.

Groet, Kuus

PS: Tof initiatief :) oOo

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:49

ikloon

Product Owner
Discrepantie is het zeker! Het gaat om een 40,- vergoeding. Die vvv-bon had er niet in moeten staan. Excuus voor de verwarring.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb ernstige twijfels over de betrouwbaarheid van Happy Panel. Ik heb nou al een keer of drie proberen mee te doen, maar telkens krijg ik een mail terug dat ik helaas niet tot de doelgroep behoor. Terwijl ze je dan eerst behoorlijk wat intake vragen stellen. Ik vermoed dat die beloning van 40 € alleen maar een lokkertje is, en dat de intake vragen het echte doel zijn. Je wordt waarschijnlijk gewoon voor de gek gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Magua schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:11:
Ik heb ernstige twijfels over de betrouwbaarheid van Happy Panel. Ik heb nou al een keer of drie proberen mee te doen, maar telkens krijg ik een mail terug dat ik helaas niet tot de doelgroep behoor. Terwijl ze je dan eerst behoorlijk wat intake vragen stellen. Ik vermoed dat die beloning van 40 € alleen maar een lokkertje is, en dat de intake vragen het echte doel zijn. Je wordt waarschijnlijk gewoon voor de gek gehouden.
Happy Panel, voorheen Valsplat, is wel een goeie en fijne club hoor. Paar keer eerder meegedaan aan onderzoeken in Amsterdam tegenover CS. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met aanmelden ivm veel aanmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Magua schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:11:
n=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbleblower1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-03 21:38
Laten we daar 2 van maken.
Inmiddels ben ik 5 jaar lid van Happy Panel en heb nog nooit aan een onderzoek mee mogen doen.
Ze zullen pro froma vast wel eens iemand uitnodigen, maar het gaat ze gewoon om alle gratis informatie.
Dat blijkt ook uit de lange vragenlijsten die je moet invullen, ik ben het helemaal met @Magua eens.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb wel een paar keer met ze meegedaan en ook daadwerkelijk het beloofde bedrag gekregen. Was prima geregeld.

i3 + moederbord + gehuegen kopen?

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 17:03

jelle.

Product Owner
Hoewel we regelmatig met Happy Panel samenwerken om respondenten te werven voor UX-onderzoek dat we uitvoeren, gaan wij als Tweakers verder niet over hun selectiebeleid rondom respondenten. Mocht je daar vragen over hebben, dan adviseer ik om met Happy Panel zelf contact op te nemen :) Bovendien is de oorspronkelijke vraag beantwoord, dus dit topic sluit ik.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.