Op zondag 05 augustus 2001 23:24 schreef urk_forever het volgende:
oke, alles is me wat duidelijker geworden. hmm, of een versterker kopen of die kabel op die eurostekker aansluiten.
Ik wil niet ècht vervelend zijn, maar ik ben het toch even. Je bent nu al meer dan een een uur op GoT bezig en je hebt in die tijd een hoeveelheid info gekregen, die je in 1 minuut uit je handleiding had kunnen vissen.
Ik zal het nog even kort voor je samenvatten, voor het geval je het nog niet helemaal in de gaten hebt:
Die tulp-uitgangen dienen alleen voor een aansluiting op een aparte versterker.
Je autoradio heeft tredelijk wat vermogen, een losse versterker is niet ècht nodig. (of je moet heel hard willen spelen, dan moet je de ingeboude versterker in je radio helemaal niet gebruiken en een zware 4kanaals versterker halen en die op die tulpuitgang aansluiten)
Uit de sony-info maak ik op dat je radio 4 speaker uitgangen heeft. Die zitten verwerkt in die euro-stekker. (als mijn vaders Clarion in zijn Saab dat kan, mijn Sony in mijn peugeotje dan moet de euro stekker van jouw auto met jouw Sony dat ook kunnen.) Je moet alleen zelf ff in je handleiding kijken, of info vragen bij de plaatselijke garage/autoaccessoiresdealer om uit te vinden wèlke pinnen je daarvoor moet gebruiken.
Succes