Hallo mede tweakers, ik heb advies nodig voor mijn jbl audio set, ik heb zelf 2x een jbl mpro 18ps actieve sub, hier zou ik graag nog toppen van jbl bij willen. dit hoeven zeker niet de nieuwste en de duurste te zijn, mijn jbl subs uit 2005 dacht ik gaan ook als de brandweer. ik weet alleen niet zo goed welke toppen er mooi en het beste bijpassen mijn budget is ongeveer 300 mag iets meer mag ook iets minder voor passieve toppen. zelf heb ik al een aantal advertenties gevonden op marktplaats maar ik zou niet weten welke nou het beste klinkt, ik heb gevonden: Jbl JRX 115 de JBL M330 en de TR225 in nette staat tegen redelijke prijzen. de TR225 zijn dubbel 15inch uitgevoerd maar ik lees op internet dat je de luidsprekers er vrij makkelijk doorheen blaast, is dit zo? verder heb ik nog niet echt onderzoek gedaan. wat zouden jullie mij aan raden en zijn er mensen met ervaring met een van deze luidsprekers?
de luidsprekers gaan alle tonen vanaf 100Hz afspelen dus vooral mid en high, mijn setup is dan ook: Mackie mengpaneel ---) behringer equalizer ---) db tcechnologies Crossover en de high naar mijn behringer amp (2x 500 watt 8ohm) en de lage tonen naar de JBL subs
of zijn er evt ook andere merken die mooi samenspelen en mooi staan met mijn subs? laat het weten!
alvast bedankt
Mvg Finn
de luidsprekers gaan alle tonen vanaf 100Hz afspelen dus vooral mid en high, mijn setup is dan ook: Mackie mengpaneel ---) behringer equalizer ---) db tcechnologies Crossover en de high naar mijn behringer amp (2x 500 watt 8ohm) en de lage tonen naar de JBL subs
of zijn er evt ook andere merken die mooi samenspelen en mooi staan met mijn subs? laat het weten!
alvast bedankt
Mvg Finn