als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
Heb je toevallig thread laten zien bij reply's aanstaan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ja en?Op zondag 05 augustus 2001 22:32 schreef Traag het volgende:
Heb je toevallig thread laten zien bij reply's aanstaan
Dat wil nog wel eens voor een timeout zorgen en zodoende dat je niet kan posten. (alleen bij lange topics met veel replies)Op zondag 05 augustus 2001 22:34 schreef rick_h het volgende:
[..]
ja en?
schijnt de oplossing te zijn .. maar wat doet dat
Nou, als je die aan hebt staan geeft ie meestal (met zeer grote topics) page cannot be displayed aan als je probeert te posten.Op zondag 05 augustus 2001 22:34 schreef rick_h het volgende:
[..]
ja en?
Als je dat wil voorkomen zet je die ff uit, zodat je zonder problemen kan posten.
Nieuw, nu met Twitter
Het is verholpen raar bugje .. kende hem nog niet.
ach kan ik weer reageren (eindelijk)
Thanks
ach kan ik weer reageren (eindelijk)
Thanks
als je reageerd krijg je heel dat topic te zien onder je reactie-scherm, en als je dat uit heb staan niet.Op zondag 05 augustus 2001 22:35 schreef l.d._ het volgende:
schijnt de oplossing te zijn .. maar wat doet dat
edit: hoeveel RAM heb je dan? Ik denk dat je al met 128MB krap zit met zo'n topic
They made me do it.
nou dat mag het probleem niet wezen 768 verdeelt over 3*256 corsair cas2Op zondag 05 augustus 2001 22:37 schreef Smoothy_ het volgende:
edit: hoeveel RAM heb je dan? Ik denk dat je al met 128MB krap zit met zo'n topic
op een dual PIII 866 (moet sig eens aanpassen)
dat moet idd geen probleem zijn voor jouw bakOp zondag 05 augustus 2001 22:45 schreef l.d._ het volgende:
[..]
nou dat mag het probleem niet wezen 768 verdeelt over 3*256 corsair cas2
op een dual PIII 866 (moet sig eens aanpassen)
They made me do it.
ow op die manier. het is een featureOp zondag 05 augustus 2001 22:35 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens voor een timeout zorgen en zodoende dat je niet kan posten. (alleen bij lange topics met veel replies)
IE 5.50 en een heleboel getallen er achterOp zondag 05 augustus 2001 23:00 schreef Smoothy_ het volgende:
dat moet idd geen probleem zijn voor jouw bakWelke browser gebruik je, want dat wil ook weleens het verschil maken.
met SP2 dus de laatse versie helemaal uptodate.
De 6 beta tel ik niet mee.
En m'n verbinding mag het ook niet wezen want ik ben 1 van de blije chello gebruikers die continu 1,5 Mbit heeft
Een erg iritante feature dus !!!!
Pagina: 1