Toon posts:

Problemen bij het gebruik van open data van data.politie.nl.

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer voor een project gebruik te maken van de open data van de politie maar loop ergens flink vast. Ik zou graag deze dataset gebruiken over overlast binnen gemeenten.

Al sik hier download selecteer en dan "meer opties via dataportaal" dan zie ik links in het menu een keuze API (voorApps).

Het probleem is dat als ik die API volg ik alleen metadata lijk te krijgen en niet de daadwerkelijke metingen.

Hoe kom ik met behulp van de API tot de tabel zoals die getoond is op de open data site van de politie?

Het mooiste zou zijn als ik het rechtstreeks kan laden in een data frame in R maar ik ben al blij als iemand mij kan vertellen hoe ik aan de meetwaarden kom via de API.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Die vragen die er staan wanneer je een nieuw topic opent hier staan er niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Datzelfde is, in meer detail, ook beschreven in onze Quickstart (met name punt 6). Hierbij dus 't vriendelijke verzoek even voorgenoemde door te nemen en een nieuw topic te openen met die quickstart in je achterhoofd :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.