Tweakers titelbar/menu wordt niet weergegeven in Firefox app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-11 19:56

Dxue

PSN:EvilDrunk

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds een paar weken wordt de rode tweakers menu aan de bovenkant vannde pagina niet meer gied weergeven op firefox android. Ik draai een up to date firefox op een up to date android 10 versie. Zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7WWXTPovpM9OyR4-g-TP07ngU0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yd8Zh8rKvtsjT9zKZFjztHnj.jpg?f=fotoalbum_large
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zoals hierboven vermeldt, up to date firefox via playstore en up to date android 10 via miui op een xiaomi mi 9t pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het wordt goed weergeven op chrome en firefox preview. Ook op de pc draait het goed. Heb geen instellingen veranderd in Firefox android.

Mocht dit het verkeerde topic zijn, dan graag naar goede topic verplaatsen. Kon helaas ook niks vinden op forum hierover (of mijn search skills zijn superslecht, wat kan)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Beste antwoord (via Dxue op 26-04-2020 16:39)

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35

DaFeliX

Tnet Devver
Ik heb zelf ook en Firefox/android, daar kan ik het probleem niet reproduceren. Het lijkt er op dat je custom css gebruikt, kun je deze 'ns uitschakelen om te zien of dit het probleem verhelpt?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35

DaFeliX

Tnet Devver
Ik heb zelf ook en Firefox/android, daar kan ik het probleem niet reproduceren. Het lijkt er op dat je custom css gebruikt, kun je deze 'ns uitschakelen om te zien of dit het probleem verhelpt?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-11 19:56

Dxue

PSN:EvilDrunk

Topicstarter
Na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat het komt door mijn addon in firefox die de achtergrond zwart maakt, genaamd dark reader. Bedankt voor het meedenken. Misschien is het een optie een zwarte achtergrond als optie te maken voor de tweakers site voor diegene met een amoled scherm?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dxue schreef op zondag 26 april 2020 @ 15:18:
Misschien is het een optie een zwarte achtergrond als optie te maken voor de tweakers site voor diegene met een amoled scherm?
Die discussie wordt in Feature Tweakers.net Nachtmodus. al gevoerd, inclusief oplossingen.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord