Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Vraag
Beste antwoord (via Dxue op 26-04-2020 16:39)
Ik heb zelf ook en Firefox/android, daar kan ik het probleem niet reproduceren. Het lijkt er op dat je custom css gebruikt, kun je deze 'ns uitschakelen om te zien of dit het probleem verhelpt?
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Alle reacties
Ik heb zelf ook en Firefox/android, daar kan ik het probleem niet reproduceren. Het lijkt er op dat je custom css gebruikt, kun je deze 'ns uitschakelen om te zien of dit het probleem verhelpt?
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat het komt door mijn addon in firefox die de achtergrond zwart maakt, genaamd dark reader. Bedankt voor het meedenken. Misschien is het een optie een zwarte achtergrond als optie te maken voor de tweakers site voor diegene met een amoled scherm?
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Die discussie wordt in Feature Tweakers.net Nachtmodus. al gevoerd, inclusief oplossingen.Dxue schreef op zondag 26 april 2020 @ 15:18:
Misschien is het een optie een zwarte achtergrond als optie te maken voor de tweakers site voor diegene met een amoled scherm?
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
:strip_exif()/f/image/Yd8Zh8rKvtsjT9zKZFjztHnj.jpg?f=fotoalbum_large)