alleen een *.bin branden zonder *.que

Pagina: 1
Acties:

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
hai ik had al de search gedaan, maar om ALLE topics door te spitten, dat doet niemand.

maar wat ik dus alleen wilde weten, hoe moet je een bin branden zonder que file erbij?

reden: ik heb hier een bin gedownload, maar er zit geen que bij.

thxs alvast

Verwijderd

Warez = slotje

• randje
  • Niet online
hm?
ik heb geen request ofzo hoor.

en misschien is het wel een bin file dat een vriend van me heeft gemaakt van halflife, en dat spel heb ik hier legaal.

en btw er zijn zoveel DivX topics, en daar zie ik jou ook niet roepen om een slotje.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
kun je gewoon in nero openenen

• randje
  • Niet online
ok
want overal lees ik dat je juist de que file in nero moest openen en niet de bin file

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
zon que file is ook simpel te maken hoor :)

• randje
  • Niet online
tja, niet voor mij ;( |:(

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
On top of this, Isobuster interprets CD image files, such as : iso bin ect....
http://www.isobuster.com/

Verwijderd

cue, niet que

• randje
  • Niet online
HAHAHAHAHAHAHA, damn niet eens door
|:(

hahahahahhahahaha

Verwijderd

Cue file is simpel te maken, open maar is een andere die bij een andere bin file hoort en open um met wordpad ofzo. Je verandert de naam van de bin file en de plek waar die staat in wordpad en dan sla je hem op.

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Was t niet zo (wanneer je een BIN met Nero brand) dat je eerst in de CUE moet kijken of t Data-Modus 1 of 2 is en iets met 2352 en 2024 (ofzoiets)???

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als het toch van en vriend is en het je zoveel probs oplevert moet je even BlindSuite 3 gebruiken en dan rippen naar .iso 10 min. duurt dat :) en verder niks nodig....ideaal toch?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zondag 05 augustus 2001 22:24 schreef Masta-T het volgende:
Warez = slotje
iets roepen zonder te lezen

BAN !! >:)

:P ( ik snap het niet dat mensen de text ISO zien staan en meteen warez roepen :( )

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 08:41 schreef happy3736 het volgende:

[..]

iets roepen zonder te lezen

BAN !! >:)

:P ( ik snap het niet dat mensen de text ISO zien staan en meteen warez roepen :( )
helemaal met je eens, het formaat iso en bin is maar goed dat het er is en dat heeft op zich helemaal niks met warez te maken, ok, sommige warez zijn in dat formaat maar dat is heel wat anders dan iso = warez....... eerst lezen en dan oordelen of het wel of niet warez is.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op maandag 06 augustus 2001 08:44 schreef Cartman! het volgende:

[..]

helemaal met je eens, het formaat iso en bin is maar goed dat het er is en dat heeft op zich helemaal niks met warez te maken, ok, sommige warez zijn in dat formaat maar dat is heel wat anders dan iso = warez....... eerst lezen en dan oordelen of het wel of niet warez is.
ik ben het ook met jou eens :D
Pagina: 1