Pc start niet door

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejongemi
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-12-2024
23 april 2020 11:20
Mijn pc start niet meer door. Er verschijnt wel een foto op het scherm maar gaat niet verder. Ja de stroom staat aan. Ja alles al van het stroom gehaald en weer opnieuw aangezet. Het is een gewone Windows pc en altijd goed ge-update. Het scherm is van Samsung. En achter het scherm zit mijn pc gedeelte. Pc is krap een jaar oud. Wie heeft de gouden tip. De shift toets indrukken doet niets.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPDLPdjkiCWhd8oUA6NJLUOx9f0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZelFF9J6cbdWy7DxUoeVSE4S.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj0nsj44k
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 00:35
Zie je wel de lampjes van je numlock capslock enzo aangaan als je op die knoppen drukt? Zit je toetsenbord er wel goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ctrl-Alt-Del slot ?

klikken op je muis

[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 23-04-2020 12:04 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@dejongemi daar gaat de redactie je alleen niet mee helpen vrees ik, dus ik verplaats je topic even naar het juiste deel van het forum: Windows Clients :)

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 23-04-2020 12:06 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _RickvdL_
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik ben bang dat we wat meer achtergrond informatie nodig hebben.
- Check of je muis en toetsenbord het uberhaupt doen? Als je je muis beweegt dan zou hij moeten verschijnen in je beeldscherm. Doet hij het niet, dan kan het zijn dat je windows op je inlogscherm vastloopt.
- Check numlock/capslock/scrolllock lampjes, zijn die aan en uit te zetten of branden ze in hun geheel niet?
- Heb je al geprobeerd in je bios terecht te komen? Werkt daar alles wel naar behoren.

Probeer eerst uit te sluiten dit een hardware of software probleem is, dan ben je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Externe schijven, usb sticks, geheugenkaarten losgekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_tiaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
- Toetsenbord en muis verbonden?
- Enter al geprobeerd?
- Muis klikken en omhoog schuiven?
Pagina: 1