Heeft iemand al een retro console thuis aangesloten via HDMI op TV om NES en SNES spellen te spelen met originele (imitatie) controllers ? Zo ja kun jij mij een link of wat meer informatie bezorgen want ik heb geen idee wat hier kwalitatief ok is. Via amazon etc vind je wel wat obscure Chinese resellers maar achteraf blijkt dit tegen te vallen. de 600 games bv. zijn geen nintendo spellen.
pricewatch: Sony PlayStation Classic Grijs
pricewatch: Nintendo Classic Mini
Iets wat gewoon in de pricewatch staat?
Of dat bedoel je niet.
Of dat bedoel je niet.
Ik zoek inderdaad meer een emulator retro console met name NES/SNES games. Geen originele Nintendo van 160 euro :-)corporalnl schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:21:
pricewatch: Sony PlayStation Classic Grijs
Of dat bedoel je niet.
Eerder iets in de 40-70 euro prijs range.
De SNES en NES mini zijn goede varianten met HDMI.
Qua hardware ook best krachtig. Ben ook van mening dat dat ook de betere van de mini consoles zijn.
Als je goed kijkt zijn ze nog best voor een normale prijs te vinden. Er is later een overschot gemaakt namelijk.
Denk alleen dat je winkels als Intertoys en Media Markt in moet lopen om te kijken of ze daar nog liggen toevallig.
Qua hardware ook best krachtig. Ben ook van mening dat dat ook de betere van de mini consoles zijn.
Als je goed kijkt zijn ze nog best voor een normale prijs te vinden. Er is later een overschot gemaakt namelijk.
Denk alleen dat je winkels als Intertoys en Media Markt in moet lopen om te kijken of ze daar nog liggen toevallig.
[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 23-04-2020 10:33 ]
Zelf geen ervaring mee maar je kunt ook iets met een Raspberry Pi doen (Retropie)barco3630 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:29:
[...]
Ik zoek inderdaad meer een emulator retro console met name NES/SNES games. Geen originele Nintendo van 160 euro :-)
Eerder iets in de 40-70 euro prijs range.
Of een 2de hands Wii met Homebrew / softmod.
Dit soort zaken zijn niet toegestaan op Tweakers.net.
Cunning linguist.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.