Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:14
Ik ben bezig mijn gehele fotocollectie op de NAS te zetten; echter op mijn laptop staat alles per jaar geordend. Nu kan ik in Moments een album '2004' maken, maar daarin geen andere albums. Ik kan alleen foto's toevoegen. Is dit aan te passen?
Nu moet ik elk album renamen naar 2004 -[naam]. Kan op zich, maar liever niet...

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Beste antwoord (via ..Christiaan.. op 23-04-2020 10:26)

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27
Moments is meer een synchronisatie tool voor de foto's op de telefoon naar de NAS.
DS foto is systeem om de foto's te beheren en te bekijken.

Ik heb het zo ingericht:
Moments laat ik synchroniseren met een <momentsfotomap in mijn gebruikersmap>
Dit zorgt ervoor dat ik een back-up heb van de foto's op mijn telefoon.
(overigens maakt hij daar per dag een map aan)
een keer in de zoveel tijd kijk ik welke foto's het bewaren waard zijn en die verplaats ik handmatig naar de des betreffende map op de photo share.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-06 20:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

@..Christiaan..
Dit heeft verder niet zoveel met Netwerken te maken, dus ik verplaats het topic naar Opslagtechnologie :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27
Moments is meer een synchronisatie tool voor de foto's op de telefoon naar de NAS.
DS foto is systeem om de foto's te beheren en te bekijken.

Ik heb het zo ingericht:
Moments laat ik synchroniseren met een <momentsfotomap in mijn gebruikersmap>
Dit zorgt ervoor dat ik een back-up heb van de foto's op mijn telefoon.
(overigens maakt hij daar per dag een map aan)
een keer in de zoveel tijd kijk ik welke foto's het bewaren waard zijn en die verplaats ik handmatig naar de des betreffende map op de photo share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laagheim
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Het is wel mogelijk om een map aan te maken in een folder. (ik heb het net nog even geprobeerd in drive/moments/vakantie/test). Ik denk dat je een ander probleem hebt.