Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek eenheadset
Bluetooth headset met ingebouwde microfoon

Wat is je budget?
150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Enerzijds ANC om het omgevingsgeluid te filteren, dus vooral algemeen gebruik en muziek. Draadloos omdat ik het wil gebruiken met mijn iPad Pro.

Anderzijds voor mijn zoontje om soms te gamen met microfoon op zijn Switch. Stereo kwaliteit is voldoende en mag wired zijn. En dat laatste knelt net het schoentje. Om een of andere reden vind ik enkel headsets die geen bedrade mic aansluiting mogelijk maakt...

Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Tune reeks 750BTNC (in bezit): doet alles wat ik wil, behalve werkt de microfoon niet in wired modus, maw ik kan hem niet aansluiten aan de ps4 of switch. Heeft slechts een 2.5mm TRS aansluiting.

Sennheiser HD 450BT: zelfde probleem als hierboven als ik de reviews en unboxings bekijk: ook slechts een 2.5mm TRS

Welke vragen heb je hier nog over?
Dus op zoek naar een headset met minstens deze features:
Bluetooth - ANC - Mic te gebruiken met audio kabel. En graag foldable zodat hij gemakkelijker is mee te nemen maar is geen must have. Lijkt nochtans niet zo onoverkomelijk maar ik vind maar geen...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Verwacht voor die prijs niet al te veel van ANC. Wellicht is de Sony WH-XB900N wat.
Voldoet aan je eisen. Zowel via BT, als bedraad, mic in de koptelefoon.

Zelf heb ik een WH-1000XM2 (wel goede ANC). Zit ook een mic in, maar die werkt niet met de PS4 als ik de koptelefoon bedraad aansluit op de controller. Of dat dan aan de koptelefoon of PS ligt weet ik niet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sony Sony WH-1000XM3 is vaak van Amazon te krijgen rond de 175 euro. Wellicht als je je budget dus IETS bijstelt...

Maar of dat bedraad werkt met de mic weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Budget is natuurlijk niet zo strict :)

Ik heb intussen ook begrepen dat de draadloze mic geen connectie heeft met de audio uitgangen in bijna alle headphones. Bij de Marshall MID ANC bevat de audiokabel wel een microfoon waardoor je hem dus bedraad kan gebruiken. Maar in se heeft het ook geen bedrade connectie met de audio uitgangen.

Ik vermoed hetzelfde bij de Sony maar dat ga ik eens verder uitzoeken.

Ik heb de jbl 750 btnc voorlopig in het bezit. Ik vind de ANC magertjes. Mensen die hem ook in bezit hebben en kunnen vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Die JBL kost € 100, daar kun je qua ANC niet te veel van verwachten. ANC bij het iets duurdere segment (rond de € 250-300) is een stuk beter.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Maar je hebt dus een koptelefoon in je bezit die doet wat je wilt (zei het met niet de beste ANC), alleen die kan je zoontje niet gebruiken bij de Switch.

Is het dan niet handiger om gewoon een eenvoudige bedraadde headset te zoeken voor je zoontje :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Orion84 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:33:
Maar je hebt dus een koptelefoon in je bezit die doet wat je wilt (zei het met niet de beste ANC), alleen die kan je zoontje niet gebruiken bij de Switch.

Is het dan niet handiger om gewoon een eenvoudige bedraadde headset te zoeken voor je zoontje :?
Goede vraag, maar die heb ik mij ook gesteld. Maar waarom 2 headphones als het met 1 ook kan? Als je op reis bent of zo, is het toch handiger om 1 mee te hebben ipv 2. Ik ga de komende dagen de Sony en Marshall alvast uittesten
Pagina: 1