draadloze home cinema op batterijvoeding?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
Omdat ik nog steeds mijn achter speakers van mijn surroundset niet aangesloten heb vanwege de esthetische lelijkheid, ben ik nog maar eens een rondje gaan zoeken naar een surroundset die draadloos aangestuurd wordt. Maar het probleem bij de zogenaamde draadloze speakersets is dat er altijd nog stroom nodig is.

Dus komt er alsnog een draad. Zijn er ook speakersets waarbij deze gevoed worden door batterijen? Of is dat een onhaalbare kaart omdat ze teveel stroom vragen?

ik kon geen speakersets vinden die dit hebben. maar daar is wellicht een goede reden voor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
Sleuf frezen, buisje erin en weer dichtmaken. Hoef je ook geen stroom aan te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 04:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 20:23
Je zou een Heos AVR receiver kunnen nemen, met dan de Heos 1 icm battery pack als wireless surrounds. Wel een vrij prijzige oplossing, maar als je echt wilt het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Zoiets inderdaad! Alleen dan voor een wat minder hoge prijs. Zoveel is het me nou niet waard 😊

Sleuven frezen ga ik niet aan beginnen, dan moet ik de muur ook weer laten stucen, en verven en heb ik ook nog heel wat rommel die ik niet wil.

Hoopte dat sony wellicht zo'n set zou hebben maar gister kon ik niks vinden. Blijkt wel weer dat ik nog de cursus Google-en voor dummies nog moet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
https://www.samsung.com/n...CQ2cQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Veel goedkoper dan deze samsung gaat het niet worden vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 10:51
De draadloze module zelf heeft een netsnoer, en de achterluidsprekers hebben een kabel naar de module.

TS vraagt dus om een snoerloze oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
zwerfkater schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:22:
[...]

De draadloze module zelf heeft een netsnoer, en de achterluidsprekers hebben een kabel naar de module.

TS vraagt dus om een snoerloze oplossing
Als wens en budget duidelijk te ver uit elkaar liggen lijkt me dit een redelijk alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
bedankt voor het meedenken. De module achter bij die samsung set heeft alsnog een snoer naar het stopcontact nodig. dan kan ik ook mijn huidige set gewoon gebruiken en de 2 kabels wegwerken tegen de muur.van achteruit gaan ze toch onder de vloer door en daarna komen ze weer door de vloer heen naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
arjoderoon schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:24:
bedankt voor het meedenken. De module achter bij die samsung set heeft alsnog een snoer naar het stopcontact nodig. dan kan ik ook mijn huidige set gewoon gebruiken en de 2 kabels wegwerken tegen de muur.van achteruit gaan ze toch onder de vloer door en daarna komen ze weer door de vloer heen naar boven.
Heb het nu gedaan met mijn bestaande set met snoeren. Maar ik zet de speakers weg achter de bank, alleen als ik een film ga kijken zet ik ze naar. Staan ze ook niet steeds in het zicht en zie je ook niet steeds die lelijke snoeren.
Pagina: 1