Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk multiplayer games; League of Legends, CS:GO, Valorant, Apex Legends etc. op hoge settings kunnen spelen. Deze games wil ik ook kunnen streamen. Misschien handig om er ook bij te vermelden dat ik er 3 beeldschermen aanhang waarvan 1 144hz en de rest 60/75hz. Naast het gamen wil ik ook programmeren, dus wat extra RAM kan geen kwaad.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst rond de 1200 euro, iets meer kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb twee SSD's en een HDD die ik meeneem van m'n huidige systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn voorkeur gaat uit naar 32GB RAM. Mijn werklaptop heb ik een tijdje terug laten upgraden naar 32GB en dat maakt het publiceren in Visual Code wat draaglijker(behoorlijk grote applicatie van 't werk). Qua videokaart weet ik t niet helemaal. Ik heb in het verleden altijd NVidia kaarten gehad, en dat is mij altijd goed bevallen. Ik begreep dat AMD echter meer voor je geld geeft tegenwoordig, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals eerder vermeldt is 32GB ram mijn voorkeur, ook hoeft er niet al te veel geld te zitten in de kast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft niet 100% stil te zijn maar ik hoef ook geen ventilator op kantoor.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, en dus ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een systeem waarmee ik simpelweg de komende 4/5 jaar mee voorruit kan, zoals mijn pc die ik 4 jaar geleden kocht dat ook kon.
Edit:
Huidige systeem is misschien handig om er even bij te zetten. Ik haal alleen de harde schijven eruit. De rest gaat voor een mooi prijsje richting m'n broertje (:
Edit2:
Een vriend van mij had dit verzonnen;
Voornamelijk multiplayer games; League of Legends, CS:GO, Valorant, Apex Legends etc. op hoge settings kunnen spelen. Deze games wil ik ook kunnen streamen. Misschien handig om er ook bij te vermelden dat ik er 3 beeldschermen aanhang waarvan 1 144hz en de rest 60/75hz. Naast het gamen wil ik ook programmeren, dus wat extra RAM kan geen kwaad.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst rond de 1200 euro, iets meer kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb twee SSD's en een HDD die ik meeneem van m'n huidige systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn voorkeur gaat uit naar 32GB RAM. Mijn werklaptop heb ik een tijdje terug laten upgraden naar 32GB en dat maakt het publiceren in Visual Code wat draaglijker(behoorlijk grote applicatie van 't werk). Qua videokaart weet ik t niet helemaal. Ik heb in het verleden altijd NVidia kaarten gehad, en dat is mij altijd goed bevallen. Ik begreep dat AMD echter meer voor je geld geeft tegenwoordig, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals eerder vermeldt is 32GB ram mijn voorkeur, ook hoeft er niet al te veel geld te zitten in de kast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft niet 100% stil te zijn maar ik hoef ook geen ventilator op kantoor.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, en dus ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een systeem waarmee ik simpelweg de komende 4/5 jaar mee voorruit kan, zoals mijn pc die ik 4 jaar geleden kocht dat ook kon.
Edit:
Huidige systeem is misschien handig om er even bij te zetten. Ik haal alleen de harde schijven eruit. De rest gaat voor een mooi prijsje richting m'n broertje (:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6400 Boxed | € 201,34 | € 201,34 |
| 1 | Moederborden | MSI B150 PC MATE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 576,42 | € 576,42 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 37,87 | € 37,87 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,54 | € 29,54 |
| 1 | Toetsenborden | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair CX750M | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.009,97 | ||
Edit2:
Een vriend van mij had dit verzonnen;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 113,90 | € 113,90 |
| 1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 5700 XT THICC II 8GB GDDR6 | € 428,- | € 428,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define C | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 94,90 | € 94,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.178,60 | ||
[ Voor 66% gewijzigd door andreluppers op 22-04-2020 23:04 ]