Mijn android van nog geen 2j oud heeft sinds enkele dagen dat de batterij snel leeg geraakt.op 30 % valt hij ook uit en kan het niet meer opstarten.wat ik al gedaan heb is laten opladen tot 100% en terug op fabriek instellingen gezet.met een backup terug te zetten moest ik de tel terug heropstarten,van 100% naar 55% na het heropstarten.is de batterij kapot?wat kan ik doen?
Vraag
Alle reacties
Na 2 jaar kan een batterij gerust versleten zijn. Zeker een kleine batterij die veel gebruikt wordt. Neem even contact op met de verkoper/fabrikant, met wat geluk kan je onder garantie een nieuwe accu krijgen
Share and Enjoy!
deze tel heb ik toen in de aldi gekocht,kennis van mij had dezelfde gekocht en had hier ook problemen mee.hij had de tel opgestuurd naar medion en had zijn geld terug gekregen.het betreft hier om een batterij dat is ingebouwd.ik ga morgen eens naar medion mailen.bedankt .WCA schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:39:
Na 2 jaar kan een batterij gerust versleten zijn. Zeker een kleine batterij die veel gebruikt wordt. Neem even contact op met de verkoper/fabrikant, met wat geluk kan je onder garantie een nieuwe accu krijgen
Da's lekker makkelijk van ze, gewoon het probleem ontkennen. Gewoon contact opnemen, wat gebeurt hoort niet.dvd200 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:09:
volgens de medion app scheelt er niks met de batterij.was gaan zien op hun website en kon een app op de tel zetten om het hele toestel te testen.
Share and Enjoy!
morgen een mail versturen! hartelijk dank voor de hulp.WCA schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:11:
[...]
Da's lekker makkelijk van ze, gewoon het probleem ontkennen. Gewoon contact opnemen, wat gebeurt hoort niet.
@dvd200 Even voor de volledigheid, welk telefoon heb je precies?
smartphone medion life E5008 ( MD 61156 )rens-br schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:38:
@dvd200 Even voor de volledigheid, welk telefoon heb je precies?
Pagina: 1