Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GPU king
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03-2021
Heb een een processor overgenomen van een tweaker ilyasxnl wilde de cpu ophalen maar ivm corona had hij liever dat hij het ging verzenden.

Omdat hij geen reviews heeft gaf ik aan dat ik liever wilde betalen na ontvangst.

Hij gaf als antwoord dat zijn account 6 jaar bestond en dat hij toch 3 positieve reviews had en niet al die tijd erin zou stoppen voor een paar honderd euro.

Helaas kwam dit overtuigend over en heb ik betaald

Toen ik vervolgens een DM wilde verzenden stond erbij dat deze gebruiker niet meer bestond

Kan een admin mij hiermee helpen AUB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 123paultje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-09 21:01
Zelf heb ik deze processor ook "gekocht" en via een tikkie betaald

Half uur geleden een telefoontje van rabobank afdeling transactiemonitoring dat ik opgelicht ben en aangifte moet doen.

Als er hulp vanuit tweakers.net kan komen houd ik mij aanbevolen want ik ga er vanuit dat wij niet de enige 2 gebruikers zijn die op deze advertentie gereageerd hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GPU king
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03-2021
Er staat iemand bij zijn reviews die persoonlijk contact heeft en zegt dat hij vaker zaken doet met deze persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GPU king schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:36:
Er staat iemand bij zijn reviews die persoonlijk contact heeft en zegt dat hij vaker zaken doet met deze persoon.
En hoeveel karma heeft die persoon? Een nepreview schrijven is niet bijzonder moeilijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hierover kan je gewoon een mail of DM sturen naar de admins. Dit gaan we niet openbaar bespreken.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 22-04-2020 19:45 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.