Hallo allemaal,
Ik heb vandaag de laatste onderdelen binnengekregen om mijn (eerste) pc in elkaar te zetten.
Ik loop helaas alweer vast.
Zoals de titel het al zegt, de Tranquillo Rev 4 past niet op mij moederbord (msi b450 mortar Max) het lijkt alsof de backplate en beugels die ik nodig heb er niet bij zitten.
Ik heb eerst de backplate van de stockcooler eraf geschroefd. Zoals op de foto's te zien passen de onderdelen niet. Of doe ik iets verkeerd? Ook de handleiding spreekt niet over am4. Terwijl de doos weldegelijk zegt am4 compatible. Ook zit er extra zakje met een am4 sticker op.
Ik hoop dat iemand iets meer weet.
Met vriendelijke groet,
Finn:strip_exif()/f/image/vm40ziriv6ff87uD6isTabhB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2P95imkgBhMaIjWyv2FduAmA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/huk7GN5At3reuLocckRWFPs7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb vandaag de laatste onderdelen binnengekregen om mijn (eerste) pc in elkaar te zetten.
Ik loop helaas alweer vast.
Zoals de titel het al zegt, de Tranquillo Rev 4 past niet op mij moederbord (msi b450 mortar Max) het lijkt alsof de backplate en beugels die ik nodig heb er niet bij zitten.
Ik heb eerst de backplate van de stockcooler eraf geschroefd. Zoals op de foto's te zien passen de onderdelen niet. Of doe ik iets verkeerd? Ook de handleiding spreekt niet over am4. Terwijl de doos weldegelijk zegt am4 compatible. Ook zit er extra zakje met een am4 sticker op.
Ik hoop dat iemand iets meer weet.
Met vriendelijke groet,
Finn
:strip_exif()/f/image/vm40ziriv6ff87uD6isTabhB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2P95imkgBhMaIjWyv2FduAmA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/huk7GN5At3reuLocckRWFPs7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door finn98 op 22-04-2020 16:46 ]
:strip_exif()/f/image/mx23cico1deTwMhRmaUuxDUv.jpg?f=fotoalbum_large)