mrc4nl schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:40:
Ik vind het knap. ik heb ook unlimited van Tele2, en zelfs met pieken van 15GB/dag nog nooit een waarschuwing gehad over mn datagebruik.
Maar goed. die 15GB/dag zijn ook uitschieters, zoals een game download. Meestal red ik mij met de gestelde 5GB/dag. of iets erover heen (7GB)
Ik vermoed dat de TS
veelvaak download en iets van een scriptje draait die direct de bundel omhoog gooit als tele2 een sms stuurt dat ie bijna op is waardoor ie letterlijk het internet leegtrekt.
Dat doet mijn Android ook... zodra de SMS binnen is met 500MB resterend -> SMS terug sturen voor de volgende 1GB
nog nooit iets gehoord van Tele2.. al lijkt t me makkelijker om dan gewoon een andere SMS te sturen dat er voor de komende <random> minuten het niet mogelijk is om een extra GB aan te vragen
al moet ik wel zeggen dat mijn verbruik in het weekend piekt en door de week wel mee valt..
en als ik het gemiddelde pak (wat mijn Android gemeten heeft) kom ik op gemiddels 5.1GB per dag uit voor april..
maar goed inweze zou je per maand 150/155GB kunnen verbrassen..alleen denk ik niet dat ze het waarderen als je dat in een paar dagen doet ;-)
[Voor 16% gewijzigd door SMSfreakie op 22-04-2020 19:48]
Dell XPS 15-9750, Dell E6440, Dell E6440, Custom homeserver C2750 based, HP EliteDesk G4 705 :7