Vorige week hebben mijn vriendin en ik de sleutel van ons eerste huurhuisje in ontvangst mogen nemen. Het is een jaren 30 appartement die wel een opfris beurtje kan gebruiken qua schilder en saus werk. DIt is verder geen probleem en gewoon leuk werk.
Een van de dingen waar ik mij persoonlijk erg aan stoor bij een vers gewitte muur zijn de afdekramen, schakelaars en stopcontacten. Deze zijn door vorige bewoners slecht afgeplakt (niet tijdelijk verwijderd) en hierdoor zitten sommige half onder de latex. Andere zijn weer sterk verkleurd/ vergeeld of er zijn stukjes vanaf gebroken.
De stopcontacten of schakelaars die het meest in het zicht zitten zou ik graag een opfrissbeurt willen geven/ vervangen. Het binnenwerk is allemaal nog prima en het zou dus alleen om de frontjes gaan.
Echter, van welk merk deze spullen zijn lijk ik maar niet achter te kunnen komen. Alle teksten en nummers die ik kan vinden heb ik in google gedrukt, maar daar lijkt niks relevants naar boven te komen.
De meest herkenbare woorden, of een combinatie daarvan, heb ik proberen te googlen:
NOVO
ALHINE
ALHLINE
Kan iemand van jullie, op basis van onderstaande foto`s, mij vertellen van welk merk en type deze spullen zijn? En waar dit eventueel nog te verkrijgen is?
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/7khje6X3v6VV70TrpVQJZFrv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1NffYotoItAroxgzDldX0xBe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uumzjrcX9Azu6hJX7k9AYijZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fzvID0hIJHqOepGEmnT92HYo.jpg?f=fotoalbum_large)
Een van de dingen waar ik mij persoonlijk erg aan stoor bij een vers gewitte muur zijn de afdekramen, schakelaars en stopcontacten. Deze zijn door vorige bewoners slecht afgeplakt (niet tijdelijk verwijderd) en hierdoor zitten sommige half onder de latex. Andere zijn weer sterk verkleurd/ vergeeld of er zijn stukjes vanaf gebroken.
De stopcontacten of schakelaars die het meest in het zicht zitten zou ik graag een opfrissbeurt willen geven/ vervangen. Het binnenwerk is allemaal nog prima en het zou dus alleen om de frontjes gaan.
Echter, van welk merk deze spullen zijn lijk ik maar niet achter te kunnen komen. Alle teksten en nummers die ik kan vinden heb ik in google gedrukt, maar daar lijkt niks relevants naar boven te komen.
De meest herkenbare woorden, of een combinatie daarvan, heb ik proberen te googlen:
NOVO
ALHINE
ALHLINE
Kan iemand van jullie, op basis van onderstaande foto`s, mij vertellen van welk merk en type deze spullen zijn? En waar dit eventueel nog te verkrijgen is?
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/7khje6X3v6VV70TrpVQJZFrv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1NffYotoItAroxgzDldX0xBe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uumzjrcX9Azu6hJX7k9AYijZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fzvID0hIJHqOepGEmnT92HYo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z6P5aJlttTPPJVt8j1HOGHFb.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/oN9H9keNgckGaNG3aMONMcEM.jpg?f=fotoalbum_large)