.
Ik ben een systeem aan het samenstellen voor het simpele huis tuin en keuken werk. Het werk zal dus vooral bestaan uit Excel, Word en Outlook. Ook moet hij in staat zijn om 50gb blu-rays te parren en extracten via SABnzb. Voor opslag heb ik een NAS, maar minstens 500gb aan lokaal geheugen verwacht ik wel nodig te hebben. Na zelf wat onderzoek te hebben gedaan hier kwam ik tot de volgende systeem;
Als maximale prijs had ik rond de 450euro in gedachte. En de randapparatuur heb ik nog.
Ik zou graag jullie advies willen over de volgende vragen;
1) Is deze samenstelling goed of zie ik iets over het hoofd?
2) 1 grote SSD of liever 2 kleine?
3) Nog tips?
4) Ik brand af en toe nog eens een CD of DVD, is het dan echte de moeite waard om over te stappen op een behuizing om dit in te zetten of zal een USB-brander ook voldoen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik ben een systeem aan het samenstellen voor het simpele huis tuin en keuken werk. Het werk zal dus vooral bestaan uit Excel, Word en Outlook. Ook moet hij in staat zijn om 50gb blu-rays te parren en extracten via SABnzb. Voor opslag heb ik een NAS, maar minstens 500gb aan lokaal geheugen verwacht ik wel nodig te hebben. Na zelf wat onderzoek te hebben gedaan hier kwam ik tot de volgende systeem;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/8 | € 48,48 | € 48,48 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 45,60 | € 45,60 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 149,89 | € 149,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 419,83 | ||
Als maximale prijs had ik rond de 450euro in gedachte. En de randapparatuur heb ik nog.
Ik zou graag jullie advies willen over de volgende vragen;
1) Is deze samenstelling goed of zie ik iets over het hoofd?
2) 1 grote SSD of liever 2 kleine?
3) Nog tips?
4) Ik brand af en toe nog eens een CD of DVD, is het dan echte de moeite waard om over te stappen op een behuizing om dit in te zetten of zal een USB-brander ook voldoen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!