Gamen en Renderen voor architectuur
Ik merk nu in deze tijd dat thuis werken erg bevalt, maar ik heb hier wel een geschikte pc voor nodig. Omdat het een vervanging is van mijn laptop, wil ik graag een Mini-ITX zodat ik hem makkelijk mee kan nemen.
Voor mijn werk gebruik ik AutoCAD, ArchiCAD, Sketchup en render ik met Vray. En wil graag gamen op 1080p.
€800-€1000
Ik heb niet al te veel geld. De pc's op mijn werk kosten €4000,- dus hoop op een creatieve oplossing. Mijn budget ligt tussen de €800,- en de €1000,-. De lijst die ik nu heb komt daar net boven uit, dus hoop hier ook nog advies in te kunnen krijgen.
Geen componenten
Op mijn muis na (Logitech MX Master) heb ik nog niks.
Online build
De lijst die ik heb, komt van een video en heb ik geprobeerd over te zetten in Alternate
Geen voorkeur
Zoals ik al aangaf heb ik de build uit een video, maar alternatieven zijn welkom.
Klein voormaat en multitasken
Het moet een kleine pc zijn, zodat ik hem makkelijk mee kan nemen.
Als ik werk, staan al snel alle programma's te gelijk open.
Graag advies in overklokken
Ik heb me hier nog niet in verdiept, als dit helpt sta ik er voor open.
Graag advies over deze lijst klopt en misschien goedkopere alternatieven.
Ik merk nu in deze tijd dat thuis werken erg bevalt, maar ik heb hier wel een geschikte pc voor nodig. Omdat het een vervanging is van mijn laptop, wil ik graag een Mini-ITX zodat ik hem makkelijk mee kan nemen.
Voor mijn werk gebruik ik AutoCAD, ArchiCAD, Sketchup en render ik met Vray. En wil graag gamen op 1080p.
€800-€1000
Ik heb niet al te veel geld. De pc's op mijn werk kosten €4000,- dus hoop op een creatieve oplossing. Mijn budget ligt tussen de €800,- en de €1000,-. De lijst die ik nu heb komt daar net boven uit, dus hoop hier ook nog advies in te kunnen krijgen.
Geen componenten
Op mijn muis na (Logitech MX Master) heb ik nog niks.
Online build
De lijst die ik heb, komt van een video en heb ik geprobeerd over te zetten in Alternate
Geen voorkeur
Zoals ik al aangaf heb ik de build uit een video, maar alternatieven zijn welkom.
Klein voormaat en multitasken
Het moet een kleine pc zijn, zodat ik hem makkelijk mee kan nemen.
Als ik werk, staan al snel alle programma's te gelijk open.
Graag advies in overklokken
Ik heb me hier nog niet in verdiept, als dit helpt sta ik er voor open.
Graag advies over deze lijst klopt en misschien goedkopere alternatieven.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 191,30 | € 191,30 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI | € 242,05 | € 242,05 |
1 | Videokaarten | Asus Dual GeForce RTX 2070 Mini OC edition | € 462,89 | € 462,89 |
1 | Behuizingen | Silverstone Sugo Series 13 (mesh front panel) | € 49,45 | € 49,45 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 | € 38,66 | € 38,66 |
1 | Ventilatoren | Fractal Design Dynamic X2 GP-14 Zwart, 140mm | € 15,- | € 15,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 133,90 | € 133,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.216,15 |
[ Voor 3% gewijzigd door Bassmanzo op 22-04-2020 12:07 ]