Ik gebruik een HP ProBook 450 G3 met Windows 10 Pro.
Hieraan gekoppeld een HP 265986-011 bedrade USB muis. In device manager wordt deze gezien als Logitech HID-compliant Optical Wheel Mouse.
Tijdens het opstarten van Windows, het bureaubladscherm wat nog aan het laden is, werkt de muis prima. Als de laptop volledig opgestart is, werkt de muis enorm traag, een halve meter verslepen om bovenin het scherm te komen. Elke keer weer na het opstarten. Tevens werkt het indrukken van de scroll-button niet als toets om bijvoorbeeld een hyperlink te openen in een nieuw tabblad.
Ik ga dan naar instellingen, muis-instellingen, Pointer Options, en verschuif het schuifje bij Select a pointer speed: even op en neer, zet hem weer in het midden en klik op Apply, de snelheid aangaande het bewegen is dat opgelost.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XPd1e9d5LbYc1tCDHwVYHqHp.png?f=user_large)
Echter, nu werkt het indrukken van de scrol-button nog steeds niet. Als ik deze indruk krijg ik een soort ster te zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/BZq99am33hBfeFHY5orT1BXJ.png?f=user_large)
- Windows is volledig geupdated.
- Alle HP drivers zijn up-to-date.
- In device-manager de muis gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
- Muis werkt op een andere laptop prima.
- Muis werkt ook goed op deze laptop in een Windows 7 VMWare-omgeving.
- Ik heb zo geen andere muis bij de hand om te testen of dat beter gaat.
- Voor deze muis zijn geen speciale drivers oid nodig.
Iemand enig idee?
Hieraan gekoppeld een HP 265986-011 bedrade USB muis. In device manager wordt deze gezien als Logitech HID-compliant Optical Wheel Mouse.
Tijdens het opstarten van Windows, het bureaubladscherm wat nog aan het laden is, werkt de muis prima. Als de laptop volledig opgestart is, werkt de muis enorm traag, een halve meter verslepen om bovenin het scherm te komen. Elke keer weer na het opstarten. Tevens werkt het indrukken van de scroll-button niet als toets om bijvoorbeeld een hyperlink te openen in een nieuw tabblad.
Ik ga dan naar instellingen, muis-instellingen, Pointer Options, en verschuif het schuifje bij Select a pointer speed: even op en neer, zet hem weer in het midden en klik op Apply, de snelheid aangaande het bewegen is dat opgelost.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XPd1e9d5LbYc1tCDHwVYHqHp.png?f=user_large)
Echter, nu werkt het indrukken van de scrol-button nog steeds niet. Als ik deze indruk krijg ik een soort ster te zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/BZq99am33hBfeFHY5orT1BXJ.png?f=user_large)
- Windows is volledig geupdated.
- Alle HP drivers zijn up-to-date.
- In device-manager de muis gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
- Muis werkt op een andere laptop prima.
- Muis werkt ook goed op deze laptop in een Windows 7 VMWare-omgeving.
- Ik heb zo geen andere muis bij de hand om te testen of dat beter gaat.
- Voor deze muis zijn geen speciale drivers oid nodig.
Iemand enig idee?
Who's general failure, and why is he reading my disk?