Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Omdat ik eigenlijk alleen maar goede verhalen heb gehoord over de Netgear RT314, en wel een paar mensen met klachten over de Linksys heb gezien. (o.a. wegvallende verbinding)Op zondag 05 augustus 2001 22:41 schreef herwini het volgende:
Misschien ietsje "off topic", maar waarom geen Linksys BEFSR41 ??
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
SEARCH op RP114.de Netgear rp114 heeft geen compoort, de netgear rt314 wel.
volgende topic eens doorlezen, staat VOL info over routers.
[topic=185140]
? weet jij wat.
Verwijderd
Lees hier de reviews van beide routers (en nog veel meer).
Volgens de revieuwer is de rp114 gebaseerd op de rt314 en zal hem waarschijnlijk gaan vervangen.
www.practicallynetworked.com/pg/router_guide_index.asp?Rvw=1
www.practicallynetworked.com/reviews/netgear_rp114.asp
www.practicallynetworked.com/reviews/netgear_rt314.asp
Volgens de revieuwer is de rp114 gebaseerd op de rt314 en zal hem waarschijnlijk gaan vervangen.
www.practicallynetworked.com/pg/router_guide_index.asp?Rvw=1
www.practicallynetworked.com/reviews/netgear_rp114.asp
www.practicallynetworked.com/reviews/netgear_rt314.asp
Gebruik toch een PCtje als router veel goedkoper 
Neem een 486 met NT met PC Anywhere draait als een zonnetje past makkelijk zonder monitor en toesenbord in de meterkast
Neem een 486 met NT met PC Anywhere draait als een zonnetje past makkelijk zonder monitor en toesenbord in de meterkast
Pagina: 1