Vraag

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Beeld deed opeens raar, en er kwam een sterk misselijk makende lucht en rook uit. Iets is dus doorgebrand.
Stroom is er af en raam staat wagenwijd open nu, maar kan die lucht kwaad? Daar maak ik me de meeste zorgen nu over. Kan ik 'm nu laten staan, of moet ik er direct vanaf? Geen idee of er iets giftigs in zit en vrij kwam, maar ik werd er wel een beetje duizelig van.

Make lovecraft not warcraft.

Beste antwoord (via Sméagol op 22-04-2020 13:52)

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:22

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Rook is nooit gezond, maar het is nu ook weer geen gifgas wat eruit komt. Raampje open doen en verder niet over nadenken, je ademt in je leven wel vaker wat rook in.

Als het een ontplofte condensator is, dan is het een makkelijke reparatie.

[ Voor 3% gewijzigd door dmantione op 22-04-2020 11:42 ]

Alle reacties

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:39
Ik zou hem sowieso lekker naar buiten doen. Als hij kapot is heeft repareren waarschijnlijk toch geen zin meer.

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:54
Klinkt als een geplofte condensator. Eenvoudig te repareren lijkt me.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rook is eigenlijk altijd giftig, de mate waarin verschilt wel sterk.

Kan je hem niet simpelweg buiten zetten tot je hem kan wegbrengen? Verder ventileren tot de lucht weg is, het is gelukkig lekker weer.

Acties:
  • Beste antwoord

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:22

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Rook is nooit gezond, maar het is nu ook weer geen gifgas wat eruit komt. Raampje open doen en verder niet over nadenken, je ademt in je leven wel vaker wat rook in.

Als het een ontplofte condensator is, dan is het een makkelijke reparatie.

[ Voor 3% gewijzigd door dmantione op 22-04-2020 11:42 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Thanks.

Hij staat voorlopig in een niet gebruikte kamer. Dat ding werd al jaren niet meer actief gebruilkt, alleen sporadisch.

Ben 'm uiteindelijk wel van plan te laten reparen als dat kan.. Niet alleen voor de nostalgie (ik heb 'm sinds 1995), ook gewoon omdat ik af en toe een CRT TV nodig heb voor m'n oude consoles.

Make lovecraft not warcraft.

Pagina: 1