Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Kewl man...
ICQ me als je 'm hebt...
ik ben sinds kort in het bezit van de
ongekraakte opgeleukte versie, dus elke keer
weer 5x proberen, voordat ik erin kan...
ICQ me als je 'm hebt...
ik ben sinds kort in het bezit van de
ongekraakte opgeleukte versie, dus elke keer
weer 5x proberen, voordat ik erin kan...
[Hintmodus]
Je kan ook gewoon die midi die je nu hebt bewerken en alle overbodige kanalen eruit halen.
[/Hintmodus]
Je kan ook gewoon die midi die je nu hebt bewerken en alle overbodige kanalen eruit halen.
[/Hintmodus]
Verwijderd
Voor meer Larry midi's moet je even naar http://www.allowe.com gaan. Dat is namelijk de site van Al Lowe, maker/bedenker van de Larry serie...
damn, die's goed man!Op maandag 06 augustus 2001 03:55 schreef MrRudi het volgende:
www.engine-software.nl/Larry.mid
Op herinnering nagemaakt dus ik hoop dat ie klopt
Kan je noten lezen??? kijk hier
Choose life
Verwijderd
Zodra ik een fatsoenlijke telefoon
heb, ga ik 'm als beltoontje instellen...
Word een beetje gek van al die standaard
stuur-naar-m'n-mobile-via-internet
toontjes...
toontjes...
Verwijderd
En toch is dat big businessOp dinsdag 07 augustus 2001 17:28 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Zodra ik een fatsoenlijke telefoon
toontjes...
download gewoon een paar tooltjes om een midi om te zetten naar een ringtone (zorg wel dat ie ze goed omzet, want er zitten een hoop bagger tools tussen heb ik al gemerkt) en zorg dat je die ringtone vervolgens naar je telefoon kunt SMSen of uploaden of whatever...
Verwijderd
de betere maak ik zelfEn toch is dat big business helaas zijn de meeste beltonen die je kunt downloaden van mindere kwaliteit, of ze kloppen gewoonweg niet met het origineel... de betere beltonen moet je meestal ook nog es voor betalen...
Verwijderd
En de meeste mensen zijn daar te lui voorOp dinsdag 07 augustus 2001 20:35 schreef Beathoven het volgende:
de betere maak ik zelf
Mijn probleem is dat mijn telefoon geen ringtones naar zich laat SMS (voor zover ik weet).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Pagina: 1