Hoi,
Ik heb nu sinds een paar weken een caliber sub en zit met een probleem.
Het punt is dat ik vindt dattie gewoon te zacht gaat voor wat er eigenlijk uit zou moeten komen.
Het klinkt vaag maar oke.
Het is een sub met een 400watt(100continu) versterker en 25~30cm sub erin.
Deze heb ik aangesloten op de rear uitgang van de autoradio(tulp).
Wanneer ik de radio op een aardig vermogen zet begint dat ding al heel vlug te vervormen
Het is zelfs zo erg dat me JBL GTO speakers de sub overtreffen qua bass en das niet te bedoeling.
Een buurjongen van mij heeft ook maar een kleine exployd woofer en die hoor je gewoon van tig meter al aankomen.
En de mijne? veel vervorming en slechte bass.
Wat zit hier fout?
Ik weet het het is niet makkelijk om hier een antwoord op te geven maar probeer je eigen ervaringen in deze topic te delen.
Er zit op de sub zelf ook nog 4 klemmen voor?
Voor een extra speaker is het niet?
Ik heb nu sinds een paar weken een caliber sub en zit met een probleem.
Het punt is dat ik vindt dattie gewoon te zacht gaat voor wat er eigenlijk uit zou moeten komen.
Het klinkt vaag maar oke.
Het is een sub met een 400watt(100continu) versterker en 25~30cm sub erin.
Deze heb ik aangesloten op de rear uitgang van de autoradio(tulp).
Wanneer ik de radio op een aardig vermogen zet begint dat ding al heel vlug te vervormen
Het is zelfs zo erg dat me JBL GTO speakers de sub overtreffen qua bass en das niet te bedoeling.
Een buurjongen van mij heeft ook maar een kleine exployd woofer en die hoor je gewoon van tig meter al aankomen.
En de mijne? veel vervorming en slechte bass.
Wat zit hier fout?
Ik weet het het is niet makkelijk om hier een antwoord op te geven maar probeer je eigen ervaringen in deze topic te delen.
Er zit op de sub zelf ook nog 4 klemmen voor?
Voor een extra speaker is het niet?