Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcovg89
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 24-05-2024
Mijn vraag
Wij hebben deze stick aangeschaft en zijn er tot nu toe erg tevreden over, wij gebruiken hem voornamelijk voor netflix en amazon video, dit werkt vlekkeloos. Wel zouden we ook graag NPO 1,2 en 3 hierop kunnen bekijken, maar helaas is de NPO app er nog niet voor (wel NLZIET).

Is er iemand die weet hoe we deze 3 kanalen via legale dienstverlening kunnen bekijken op deze stick zonder extra kosten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Amazon Fire TV (recent gekocht op amazon punt nl)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Op https://www.amazon.nl/Fir...oomadapter/dp/B01ETRGE7M/ staat ook aangegeven dat NPO start er nog niet op zit
- We hebben verschillende streaming apps die er native op zitten geprobeerd, deze bieden allemaal Amerikaanse lokale zenders
- De meeste zoekresultaten leveren vooral op dat het met twijfelachtige diensten kan waarbij een VPN word aanbevolen, NPO 1,2 en 3 zijn gewoon legaal live te streamen zijn via https://www.npostart.nl/live, wij willen ook niet grijs gebied benaderen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het apparaat is hier pas net op de markt (toch?), dus dan duurt het altijd even voordat iedereen het gaat ondersteunen. NLZIET was in ieder geval op tijd voor de launch, maar als je kijkt naar andere streamingdiensten, dan duurt het altijd even voordat alle platforms ondersteund worden.

Wellicht even contact opnemen met een provider en vragen naar plannen m.b.t. ondersteuning van de FireTV? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantimon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-07 00:47
Heb je NPO plus nog aan de praat gekregen op de stick?

Ik lees hier dat je APK's kan sideloaden op de Fire TV stick:

https://www.howtogeek.com...ire-tv-and-fire-tv-stick/

NLZIET is wel beschikbaar op de stick. Het abbo daarvoor is wel 4 euro duurder dan NPO plus:

https://www.amazon.com/s?...0208590011&ref=nb_sb_noss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-08 00:37
Voor mensen die een oplossing zoeken zoals ik:

De NPO app sideloaden van AndroidTV werkt niet, de hele app slaat op tilt en je krijgt constant meldingen dat het Google Play framework nodig, welke de FireTV niet heeft.

Oplossing: installeer (sideload) Kodi (armv7a) en gebruik de Retrospect addon welke gewoon bij de officiële addons is te vinden. Zelf heb ik NPO start aan de favorieten toegevoegd, en in de skin aangepast dat deze in het hoofdmenu staat. Zoeken is makkelijker dan de officiële app, alleen het oogt wat minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09

JB

Cédric roelt!

Voorzichtige kick... Streamen vanaf een iOS device gaat toch gewoon met Airscreen achtige oplossingen?

[ Voor 20% gewijzigd door JB op 29-11-2021 15:29 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-08 19:10
Yannes schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:59:
Voor mensen die een oplossing zoeken zoals ik:

De NPO app sideloaden van AndroidTV werkt niet, de hele app slaat op tilt en je krijgt constant meldingen dat het Google Play framework nodig, welke de FireTV niet heeft.

Oplossing: installeer (sideload) Kodi (armv7a) en gebruik de Retrospect addon welke gewoon bij de officiële addons is te vinden. Zelf heb ik NPO start aan de favorieten toegevoegd, en in de skin aangepast dat deze in het hoofdmenu staat. Zoeken is makkelijker dan de officiële app, alleen het oogt wat minder mooi.
Als je de Android TV versie van de APK installeert dan kan werkt de app wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Welke type/versie heb je geïnstalleerd en hoe kom je er aan?

Als ik bij apkmirror kijk dan zie ik 2 verschillende typen

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertWeter
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-06-2023
Als je ziggo afneemt dan is het snel opgelost. Ziggo go app is namelijk beschikbaar. En dan heb je niet alleen npo 1,2 en 3😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is geen antwoord op de vraag. Daarnaast gaat dit topic al richting 2 jaar oud. Snel op slot dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.