[pw] Links naar producten in shops klopt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh-vanderpost
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 17:58
Bij (in ieder geval) deze TV komen alle links op het tabblad Prijzen uit bij een condensdroger met toevallig dezelfde prijs.
https://tweakers.net/pric...ic-tx-40fxf687-zwart.html

Als deze info geautomatiseerd wordt toegevoegd gaat er toch ergens iets mis :/

All knowledge is written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als dit het enige -of een van zeldzame - voorbeelden is dat je hebt, zal dat inderdaad aan foutieve koppelingen liggen. Die mogen de Pricewatch collega's oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh-vanderpost
ACM schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:41:
Als dit het enige -of een van zeldzame - voorbeelden is dat je hebt, zal dat inderdaad aan foutieve koppelingen liggen. Die mogen de Pricewatch collega's oplossen :)
Of het de enige is weet ik niet, ik wilde maar even niet alle producten in de pw af gaan... mss dat iemand die verplicht in quarantaine zit er tijd voor heeft? :X

All knowledge is written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

wh-vanderpost schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:12:
[...]

Of het de enige is weet ik niet, ik wilde maar even niet alle producten in de pw af gaan... mss dat iemand die verplicht in quarantaine zit er tijd voor heeft? :X
Het zal vast niet de enige zijn en ik verwacht ook niet dat je dat gaat uitzoeken. Ik probeerde vooral duidelijk te krijgen of het voor alle of heel veel producten misging ipv slechts een enkele.

Je topictitel suggereerde tenslotte dat alle links bij alle producten niet kloppen ;)

Met slechts één voorbeeld hebt, is dat vrijwel altijd domweg een foute koppeling ergens wat de beheerders van de Pricewatch kunnen oplossen. Als het structureel bij veel producten misgaat moeten we de developers alles opzij zetten en dat probleem eerst oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh-vanderpost
ACM schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:11:
[...]

Het zal vast niet de enige zijn en ik verwacht ook niet dat je dat gaat uitzoeken. Ik probeerde vooral duidelijk te krijgen of het voor alle of heel veel producten misging ipv slechts een enkele.

Je topictitel suggereerde tenslotte dat alle links bij alle producten niet kloppen ;)

Met slechts één voorbeeld hebt, is dat vrijwel altijd domweg een foute koppeling ergens wat de beheerders van de Pricewatch kunnen oplossen. Als het structureel bij veel producten misgaat moeten we de developers alles opzij zetten en dat probleem eerst oplossen :)
Topic titel is idd een beetje karig/slecht gekozen.. goed punt.

Maar ff afwachten anders of er meer mensen aan de bel gaan trekken (en dit topic vinden).. zal best een goed bezocht onderdeel zijn van de site verwacht ik.

All knowledge is written