Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

custom built pc rond 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zou graag een pc willen kopen om te gamen. Graag zou ik warzone kunnen spelen op medium settings. Spelen in 1080p is genoeg voor mij.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500 euro inclusief windows. Hier zou ik graag willen onder blijven.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor die ik ga gebruiken is de "Samsung LS24R350FHUXEN - Full HD IPS Monitor - 24 inch". Voor de rest heb ik nog geen onderdelen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk de onderdelen in mijn lijst hieronder (die aangepast kunnen worden). Is een cpu cooler ook nog nodig?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat ik niet veel afweet van onderdelen, heb ik niet echt een voorkeur voor merken.

Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met standaardinstellingen dus overklokken hoeft voor mij niet.

Wat verwacht je van ons?
Voorlopig heb ik dit wenslijstje gemaakt. Ik zou graag de beste prestaties willen onder 1500 euro. Iemand die hier verbeteringen/toevoegingen voor heeft?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600X Boxed€ 211,05€ 211,05
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 117,29€ 117,29
1VideokaartenPowercolor Red Devil RX 5700 XT€ 486,55€ 486,55
1Interne harde schijvenSeagate Barracuda Compute 3,5", 2TB€ 72,20€ 72,20
1BehuizingenNZXT H510 Zwart€ 73,89€ 73,89
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 89,82€ 89,82
1VoedingenCorsair RM550x (2018) Zwart€ 99,-€ 99,-
1Solid state drivesCrucial P1 1TB€ 114,90€ 114,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.264,70

Alvast bedankt!

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2020 13:25 ]

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Om je alvast wat wind uit de zeilen te halen:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600X Boxed€ 211,05€ 211,05
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 117,29€ 117,29
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio€ 624,05€ 624,05
1Interne harde schijvenSeagate Barracuda Compute 3,5", 2TB€ 71,-€ 71,-
1BehuizingenNZXT H510 Zwart€ 73,89€ 73,89
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 89,82€ 89,82
1VoedingenCorsair RM550x (2018) Zwart€ 103,74€ 103,74
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.290,84

En als ik zo de minimum specs bekijk van dat spel lijkt me je setup meer dan voldoende maar er zijn vast Tweakers die wat meer verstand ervan hebben voor betere adviezen.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:17:
Hallo allemaal,

ik zou graag een pc willen kopen om te gamen. Ik zou deze zelf in elkaar willen steken, maar weet niet zoveel af van onderdelen. Ik weet niet of dit mogelijk is met mijn budget van 1500 euro (met windows 10 inbegegrepen), maar graag zou ik warzone op medium settings willen spelen.

Voorlopig heb ik dit wenslijstje gemaakt. Iemand die hier verbeteringen/toevoegingen voor heeft?

gallery: Rubix66

Alvast bedankt!
Edit: Oh, ik zie dat je geen SSD in je systeem hebt geplaatst, dat zou ik zeker in je PC stoppen als Window schijf. Dat maakt namelijk ontzettend veel verschil in laadtijden en algemene snelheden van je PC.

Ik zou zeggen zoek er een goede voor uit en stop die ook in je lijst. Als je dan bij de wenslijst op de knop 'Genereer RML' klikt krijg je een mooi overzicht zoals hierboven. Als je die dan even aan je beginpost toevoegd wordt dat zeer gewaardeerd door iedereen.

[ Voor 19% gewijzigd door Dwarlorf op 21-04-2020 12:34 ]

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

• wooshx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-02 15:24
Je moet iets specifieker zijn met ''gamen''. Welke games wil je gaan spelen en op welke resolutie? Heb je al een scherm of moet deze ook aangeschaft worden?

Ik zou een ieder geval minimaal een SSD erbij zetten van 1TB, daarnaast kun je nog een normale HDD nemen voor opslag. Meerdere mogelijkheden, maar dit is wel een SSD die vaak aangeraden wordt :
Crucial P1 1TB

Als je een videokaart in de categorie van de 2070S wilt kun je ook gaan voor een 5700XT kaart. Deze zijn wat goedkoper en zijn bijna identiek aan de 2070S kwa prestaties.
Powercolor Red Devil RX 5700 XT

In de 5700 XT heb je ook nog andere modellen die prima zijn, toevallig heb ik deze zelf besteld.

[ Voor 31% gewijzigd door wooshx op 21-04-2020 12:37 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Vul dit nog even aan, anders moet ik helaas je topic sluiten.