Hallo allemaal,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zou graag een pc willen kopen om te gamen. Graag zou ik warzone kunnen spelen op medium settings. Spelen in 1080p is genoeg voor mij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500 euro inclusief windows. Hier zou ik graag willen onder blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor die ik ga gebruiken is de "Samsung LS24R350FHUXEN - Full HD IPS Monitor - 24 inch". Voor de rest heb ik nog geen onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk de onderdelen in mijn lijst hieronder (die aangepast kunnen worden). Is een cpu cooler ook nog nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat ik niet veel afweet van onderdelen, heb ik niet echt een voorkeur voor merken.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met standaardinstellingen dus overklokken hoeft voor mij niet.
Wat verwacht je van ons?
Voorlopig heb ik dit wenslijstje gemaakt. Ik zou graag de beste prestaties willen onder 1500 euro. Iemand die hier verbeteringen/toevoegingen voor heeft?
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zou graag een pc willen kopen om te gamen. Graag zou ik warzone kunnen spelen op medium settings. Spelen in 1080p is genoeg voor mij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1500 euro inclusief windows. Hier zou ik graag willen onder blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor die ik ga gebruiken is de "Samsung LS24R350FHUXEN - Full HD IPS Monitor - 24 inch". Voor de rest heb ik nog geen onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk de onderdelen in mijn lijst hieronder (die aangepast kunnen worden). Is een cpu cooler ook nog nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat ik niet veel afweet van onderdelen, heb ik niet echt een voorkeur voor merken.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met standaardinstellingen dus overklokken hoeft voor mij niet.
Wat verwacht je van ons?
Voorlopig heb ik dit wenslijstje gemaakt. Ik zou graag de beste prestaties willen onder 1500 euro. Iemand die hier verbeteringen/toevoegingen voor heeft?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 211,05 | € 211,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 117,29 | € 117,29 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 486,55 | € 486,55 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 2TB | € 72,20 | € 72,20 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,82 | € 89,82 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,90 | € 114,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.264,70 | ||
Alvast bedankt!
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2020 13:25 ]