deur van ingebouwde Miele wasmachine W2839i opent niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozefmaria
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22-08-2023
Mijn vraag
...De deur van onze wasmachine Miele W2839i gaat niet meer open. Het is een inbouwmachine en daardoor is de onderkant ingebouwd en kan men niet aan de ontgrendeling van de deur. 8 jaar geleden heeft een technieker ons getoond hoe we de deur wél konden openen van een inbouwtoestel , maar dit weten wij jammer genoeg niet meer , te lang geleden.Het probleem is ontstaan doordat er (zoals in het verleden) bij het reinigen van de filter , water onder het toestel is geraakt.

Resetten door electriciteit af te koppelen hebben we reeds geprobeerd , maar geeft geen oplossing. Wie kan ons helpen ? Groetjes , Mark

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Al contact opgenomen met Miele?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 09:46
Is het niet zo dat onderin (waar ook een afvoer zit waar eventueel muntjes in komen) een hendeltje zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr1ncr3d1bl3
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Onder je wasmiddelbakje zit een geel lepeltje.
Met dit lepeltje kan je het filterklepje linksonder openmaken.
Daar zit dan weer een geel ringetje, als je die iets naar beneden trekt gaat je deur open.

Maar ik lees inbouw, hoe ver is dit ingebouwd? Je moet toch altijd dat filter kunnen reinigen?

[ Voor 19% gewijzigd door Ernemmer op 21-04-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik zit me gewoon even af te vragen, wat is sneller : Miele bellen of op T.net posten?

10 min zit je zo aan de telefoon met een helpdesk (als je dat al niet in de wacht staat) :)
Pagina: 1