HDMI-input devices?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik wil mijn NAS in de meterkast zetten, echter wil ik er ook een monitor op kunnen aansluiten zoals één van 10' zodat ik kan zien wat er gebeurt.

Er zijn monitoren te koop met HDMI-input van dat formaat:
https://www.bol.com/nl/p/...wde-accu/9200000129070117

Echter heb ik ook een tablet (met accu) van dat formaat en vroeg ik mij af of daar ook adapters voor zijn (Android - USB-C) met capture mogelijk?

Wat is je budget?
100 euro, maar het liefst een goede deal natuurlijk. ;)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar wil er geen permanente monitor zetten, dat past niet en is ook onhandig.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In de meterkast, NAS is er dus al en past. Enkel een monitor niet echt.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 21-04-2020 10:19 ]

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:21
Misschien wel even handig om te vermeldden om wat voor NAS het gaat. Ik vind het nut trouwens minimaal, maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik weet niet vaak jij naar je NAS zit te koekeloeren maar het juist de bedoeling dat hij dingen automatisch doet :P

Maar waarom per se via HDMI, en laat je niet een tablet continu de webpage van de NAS zien?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:22
Wat voor NAS heb je eigenlijk? Als je een standaard Synology of QNAP ofzo hebt zit daar geen monitor output op en zal je zoals hierboven al vermeld gewoon de webpage kunnen laten zien.
Of heb je een zelfbouw bak waar wel een grafische kaart in zit?

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sorry dat ik niet duidelijk was. :)

Het ging erom dat ik kan zijn wat op mijn custom NAS gebeurd als de verbinding wegvalt. Ik gebruik de NAS over SSH, NFS en ook de browser.

Een goedkoop scherm of om even in liggen op root leek mij dan de ideale oplossing. :)