Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,

Over 1 maand is het weer zover, dan mag ik weer een nieuw toestel uit kiezen.
Na 2 jaar gebruik te hebben gemaakt van een Huawei P20 pro, zou ik gaan voor de P40 pro. Helaas door heel het geneuzel met besturings systemen spreekt het me minder aan.

Nu blijven er als nog verschillende opties over, denk aan :

- Samsung galaxy s20
- Oneplus 8 pro
- Samsung Note

Ik zit er ook over na te denken om de overstap naar Apple te maken, ik twijfel enorm.

Ik ben zelf redelijk fanatiek telefoon gebruiker etc. maar volgens mij zitten er hier meerdere op die mij een goed advies kunnen geven.

Ik hoop dat iemand zijn kennis / ervaring wilt delen over hierboven genoemde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:23
wat is belangrijk voor jou? waarom moet je per sé een nieuw toestel? waarom voldoet dit model niet?

zet eens uiteen waarom je keuze op die 3 is gevallen, zo kunnen we je niet helpen, behalve dat een nokia 3310 ons ook geschikt lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de telefoon voor werk en privé. Met Instagram, Facebook, Snapchat, Whatsapp, Outlook, vele foto's, veel bellen etc. dus echt heel de dag voor alles. Vaak moet ik op bezoek bij klanten, hierdoor moet de telefoon er ook goed uit zien. Verder maakt de prijs niet veel uit, alleen vraag ik me af wat er bij de S20 Ultra zoveel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:42:
Ik gebruik de telefoon voor werk en privé. Met Instagram, Facebook, Snapchat, Whatsapp, Outlook, vele foto's, veel bellen etc. dus echt heel de dag voor alles.
Voor die taken hoef je geen dure telefoon te hebben, dat kan een telefoon van 250-300 euro net zo goed. In sommige gevallen zelfs sneller dan een dure telefoon.
Vaak moet ik op bezoek bij klanten, hierdoor moet de telefoon er ook goed uit zien.
De ene houdt van de moeder, de ander van de dochter. Oftewel: smaken verschillen.
Verder maakt de prijs niet veel uit, alleen vraag ik me af wat er bij de S20 Ultra zoveel beter is.
Veel beter dan wat? De gewone S20? Die verschillen zijn zo minimaal, dat de meeste mensen het niet eens merken.