Hoi allemaal,
ik wil graag mijn eerste pc maken, maar heb er niet heel veel verstand van. Ik heb al wat samen gesteld. Mijn budget is max 500. ben nooit een gamer geweest, maar nu wil ik het wel proberen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze set-up gebruiken voor games zoals fortnite minecraft dungeons en dota 2 op 1080p 60 fps. ook ga ik het gebruiken voor school en miss een keer een video editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een minimum van 400 en een maximum van 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
keyboard, mouse en display heb ik al. het gaat alleen om de pc. heb ook nog een hdd van 1t
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8g ram is genoeg maar 16 is beter. 240 gb aan ssd is fijn voor de os en games. 1 tb hdd heb ik al voor de rest
ik heb dit al samengesteld:
de videokaart wil ik graag tweedehands kopen. een gtx 970 van 75 zou de job kunnen doen.
totaal: 458,34 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefste geen onbekende merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik hoef geen rgb of andere soorten verlichting
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- tips voor wat ik nu heb samengesteld
- mogelijk betere product keuzes
- een fijne pc
ik wil graag mijn eerste pc maken, maar heb er niet heel veel verstand van. Ik heb al wat samen gesteld. Mijn budget is max 500. ben nooit een gamer geweest, maar nu wil ik het wel proberen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze set-up gebruiken voor games zoals fortnite minecraft dungeons en dota 2 op 1080p 60 fps. ook ga ik het gebruiken voor school en miss een keer een video editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een minimum van 400 en een maximum van 500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
keyboard, mouse en display heb ik al. het gaat alleen om de pc. heb ook nog een hdd van 1t
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8g ram is genoeg maar 16 is beter. 240 gb aan ssd is fijn voor de os en games. 1 tb hdd heb ik al voor de rest
ik heb dit al samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 73,30 | € 73,30 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Netwerkadapters | Edimax AC600 Draadloze Dual-Band Mini USB Adapter | € 16,95 | € 16,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 37,49 | € 37,49 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 53,12 | € 53,12 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 38,99 | € 38,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 383,34 | ||
de videokaart wil ik graag tweedehands kopen. een gtx 970 van 75 zou de job kunnen doen.
totaal: 458,34 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefste geen onbekende merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik hoef geen rgb of andere soorten verlichting
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- tips voor wat ik nu heb samengesteld
- mogelijk betere product keuzes
- een fijne pc