Mail spambot grap op een vriend.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.171 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbersen
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-07-2020
Alvast mijn excuses als deze vraag in het verkeerde forum staat.

Mijn vraag is of iemand hier een simpel programma weet die mail spam verstuurd (voor een grap)

Beste antwoord (via Lubbersen op 20-04-2020 22:38)

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:13
Dat is niet echt grappig... Ik hoop niet dat je dat met je eigen mailadres gaat doen. Als je eenmaal op de spamlijsten komt, zijn jouw mailtjes nooit meer in iemands postvak in te vinden.

Spam versturen is niet grappig. Niet voor de ontvanger, niet voor de maildienst, niet voor jou

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ik denk niet dat je hier veel hulp bij kan verwachten...

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:13
Dat is niet echt grappig... Ik hoop niet dat je dat met je eigen mailadres gaat doen. Als je eenmaal op de spamlijsten komt, zijn jouw mailtjes nooit meer in iemands postvak in te vinden.

Spam versturen is niet grappig. Niet voor de ontvanger, niet voor de maildienst, niet voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbersen
Anders zijn er wel genoeg diensten die wel spam versturen (niet met je eigen mailadres) bijvoorbeeld: http://samedyfreeday.co.uk/

Naar zoiets zocht ik gewoon, niet om mensen echt lastig te vallen maar gewoon voor een payback op een vriend..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38

AzzKickah

06-CENSORED

Wat is jouw e-mail adres dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbersen
🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor een leuke payback doe je zelf moeite en heb je een idee nodig waar uberhaupt nog een grappige zijde aan zit ipv enkel iets nadeligs.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Lubbersen schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:33:
Anders zijn er wel genoeg diensten die wel spam versturen (niet met je eigen mailadres) bijvoorbeeld: http://samedyfreeday.co.uk/

Naar zoiets zocht ik gewoon, niet om mensen echt lastig te vallen maar gewoon voor een payback op een vriend..
Er zijn ook genoeg mensen die door rood rijden, dat maakt t nog niet per se legaal en verstandig.

Ben dat laatste nu gewoon wel en begin er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:34

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hiermee gaan we niet helpen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.