Hey, mijn buurvrouw wilde graag dat ik haar laptop wat sneller maakte en ik hoorde al snel dat de hardeschijf flink aan het tikken was en dat hij telkens op 100% zat op zo'n 1mb/s. Heb dus snel alles geback-upt en de achterkant open gemaakt. Flink veel zitten zwoeien maar is het is uiteindelijk gelukt. Heb de hardeschijf vervangt om te kijken of dat überhaupt het probleem was alleen nu wilt hij niet meer opstarten. Accu eruit gehaald en 15 seconden op de power knop gedrukt, werkte niet. Na wat rond kijken viel me ineens op dat bij de aanknop er misschien wat aan de hand was.
:strip_exif()/f/image/O83HSY9wiQn5TwoMWmNZnW6B.jpg?f=fotoalbum_large)
De knop zat los gewoon aan het plastice frame aan het laptop en het witte draadje wat (als het goed is volgens mij) geconnect zou moeten zitten aan de start knop is er vanaf gebroken (waarschijnlijk omdat ik het plastic frame te hoog eruit heb zitten trekken waardoor het kabeltje vanaf is gebroken?
Zo hoord hij er in te zitten volgens mij:
:strip_exif()/f/image/51fCRshYohUKyRVd55PzkIpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vroeg me dus af, is dit überhaupt het probleem? En zo ja, is het ook op te lossen? En hoe?
HP 15-r020nd (Ik vind dit modelnummer trouwens nergens terug op google, ook niet op tweakers product sectie, daarom heb ik de 15-r032nd gekozen)
:strip_exif()/f/image/O83HSY9wiQn5TwoMWmNZnW6B.jpg?f=fotoalbum_large)
De knop zat los gewoon aan het plastice frame aan het laptop en het witte draadje wat (als het goed is volgens mij) geconnect zou moeten zitten aan de start knop is er vanaf gebroken (waarschijnlijk omdat ik het plastic frame te hoog eruit heb zitten trekken waardoor het kabeltje vanaf is gebroken?
Zo hoord hij er in te zitten volgens mij:
:strip_exif()/f/image/51fCRshYohUKyRVd55PzkIpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vroeg me dus af, is dit überhaupt het probleem? En zo ja, is het ook op te lossen? En hoe?
HP 15-r020nd (Ik vind dit modelnummer trouwens nergens terug op google, ook niet op tweakers product sectie, daarom heb ik de 15-r032nd gekozen)